Kaip skelbia „The Telegraph“, amerikiečių mokslininkai nustatė, kad studentai, kurie iš tėvų sulaukė finansinės pagalbos, parodė prastesnius mokymosi rezultatus.
To paties negalima pasakyti apie tuos, kuriems buvo suteiktos stipendijos ar dotacijos, arba tuos, kurie savo išlaidas dengė dirbdami nepilną darbo dieną.
Tyrimas rodo, kad tiesesnis kelias į akademinę sėkmę yra ne gaunami iš tėvų kišenės, o paties studento uždirbti pinigai.
Profesorė Laura Hamilton iš Kalifornijos universiteto, kuri vadovavo tyrimui teigė, kad studentai, kurių tėvai mokėjo už jų studijas, labiau linkę siekti pasitenkinimo visose akademinėse srityse, o ne tobulumo vienoje iš jų.
Turėjimas daugiau pajamų taip pat gali suteikti jiems laiko ir priemonių aktyviau pasinerti į universiteto visuomeninį gyvenimą ir tapti labiau orientuotiems į „pasilinksminimus nei į akademinius užsiėmimus“, – pridėjo ji.
Ji taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad „studentai, sulaukę tėvų finansinės paramos, dažniau laikosi nuošalyje rimtų akademinių nemalonumų, tačiau nededa itin daug pastangų, bandydami pasiekti aukštų mokymosi rezultatų.
Profesorės L.Hamilton teigimu, tyrimas, kuriame ji analizavo studentų mokymosi vidurkių ir gautos paramos iš tėvų ar kitų šaltinių sąsajas, nereiškia, kad tėvai turi išvis nubraukti paramą savo vaikams, studijuojant aukštosiose mokyklose, tačiau patartina ugdyti jų atsakomybę už savo elgesį.