Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Studentų marketingo darbų projektas IDĖJA ’10 – finišo tiesiojoje

Gruodžio 8 d. paaiškėjo 40 komandų, kurios dalyvaus finaliniame IDĖJOS etape – parodoje.
IDĖJA`10
IDĖJA`10 / Organizatorių nuotr.

Šiemet paroda vyks Vilniaus universiteto (VU) Ekonomikos fakultete, kur vyko pačios pirmosios parodos nuo 2004 m. Į finalą pateko komandos iš Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Utenos ir Vilniaus. Jos atstovauja tokias aukštąsias mokyklas, kaip Vilniaus, Šiaulių, ISM Vadybos ir ekonomikos, Kauno technologijos universitetus, Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokyklą, Klaipėdos valstybinę, Utenos ir Vilniaus kolegijas.

Parodoje bus galima išvysti tokias idėjas, kaip kaklaraištis su keičiamomis spalvotomis juostelėmis, nagų lakas, kurio spalva keičiasi pagal nuotaiką, plikomos arbatos aparatas, šildomas peilis ir daugelį kitų originalių idėjų, pritaikomų buityje ir ne tik.

Šiemet, kaip ir kasmet, daugumą finalo komandų sudarys Vilniaus miesto aukštųjų mokyklų studentai. Didžiausia jų dalis – iš VU Ekonomikos fakulteto. Šias komandas kuruoja Marketingo katedros docentai Algis Gaižutis ir Vytautas Dikčius.

Parodos metu kiekviena komanda turės pateikti galutinį viso pusmečio darbo apibendrinimą ir gintis savo projektą prieš vertinimo komisiją. Jos verdiktas lems, kurios dešimt komandų pateks į finalinį darbų gynimo etapą, kuris bus viešas. O po šio etapo ir paaiškės, kuri idėja taps geriausia Lietuvoje bei galės teisėtai vadintis Idėja, kuria gali didžiuotis Lietuva.

Visas nuostabias ir originalias idėjas bus galima pamatyti jau gruodžio 16 d. nuo 10 val. ryto VU Ekonomikos fakultete. Ateik ir įsitikink, kad Lietuvoje dar yra kuom didžiuotis!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?