Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Svajonių studijas rado tik iš antro karto

Ana Umnova šiuo metu dirba choreografe ir studijuoja šokių pedagogiką, bet svajonių studijas atrado tik iš antro bandymo. Vilnietė sako, jog šokti pradėjo gana vėlai – 16 metų, todėl pabijojo stoti į choreografijos studijas. Mergina pasirinko vokiečių filologijos studijas Vilniaus universitete.
Ana Umnova. Dirba choreografe ir studijuoja šokių pedagogiką Lietuvos edukologijos universitete.
Ana Umnova. Dirba choreografe ir studijuoja šokių pedagogiką Lietuvos edukologijos universitete.

Šiandien studentė prisipažįsta, jog būtent svajonių darbas ir paskatino ją mesti vokiečių filologijos studijas ir įstoti į Lietuvos edukologijos universitete (LEU) esančią šokio pedagogiką. „VU be skolų pabaigiau pirmą kursą, dar galėjau stoti nemokamai į kitą pasirinktą specialybę“, – prisimena studentė. Dabar antrakursė džiaugiasi, kad nepabijojo perstoti būtent ten, kur širdis linko.

Iškart po mokyklos stoti į šokio pedagogikos studijas merginai net nekilo jokių minčių. „Nepasitikėjau savo jėgomis. Juk šokti (lindy hop, gatvės šokiai) pradėjau gana vėlai. Neturėjau jokio supratimo apie kojų pozicijas, laikyseną, todėl ilgą laiką maniau, kad studijuoti su šokiu susijusią specialybę – ne man, nors mokyti šokio meno svajojau nuo pat pirmos lindy hop pamokos“, – sako Ana.

Tačiau mergina visur aktyviai dalyvavo, labai daug šoko, po 3 metų (nuo savo pirmos pamokos) tapo pavaduojančia mokytoja, vėliau susirado nuolatinį šokių partnerį. Su juo Ana moko mokinius studijoje, kurioje dirba. Taip pat nuolat keliauja į seminarus, dalyvauja konkursuose ir svajoja apie tarptautinę karjerą.

„Studijos man labai patinka. Čia yra mokomi įvairūs šokių stiliai. LEU supratau, kad noriu būti universali šokėja, todėl pradėjau daugiau domėtis šokiu ir sveika gyvensena. Taip pat labai tikiuosi, kad išmoksiu dirbti su vaikais“, – sako kol kas tik su suaugusiais dirbanti choreografė. Ji prisipažįsta savo ateitį siejanti tik su šokiu. Ana labai nori toliau mokytis ir mokyti.

Studentė tvirtina, jog pedagogo darbas labai svarbus. „Juk visą gyvenimą žmonės prisimena savo mokytojus. Geras mokytojas gali nulemti, kokį kelią gyvenime vaikas pasirinks. Jei mokytojas geras, tai sugebės bet kurį mokslą paversti pačiu įdomiausiu. Geras mokytojas įkvepia, padeda ir motyvuoja. Manau, kad mokytojo profesija be galo atsakinga ir naudinga“, – tvirtina būsima pedagogė. Vilnietė, kuri baigusi Salomėjos Nėries mokyklą, sako, jog labiausiai jai sekėsi istorijos ir kalbų pamokos. Taip pat  ji lankė daug skirtingų būrelių, bet tik šokis jai padėjo atrasti save.

Šokio pedagogikos studijų programa skirta siekiantiems tapti šokio pedagogais, norinčiais mokyti kurti šokį. Studijų metu įgyjama šokio istorijos ir žmogaus judėjimo teorijos žinių, ugdomi šokio improvizacijos ir kompozicijos, liaudies, klasikinio, modernaus, pramoginio, istorinio, pasaulio tautų, džiazo, gatvės šokio gebėjimai. Įgyjama kompetencija mokyti šokio meno. Absolventai galės dirbti šokio pedagogais bendrojo ugdymo pradinėse, pagrindinėse, vidurinėse, meno mokyklose, gimnazijose, o taip pat šokio vadovais neformalaus vaikų ir jaunimo švietimo ir kultūros įstaigose: kultūros ir laisvalaikio centruose, šokio studijose, kolektyvuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos