Tiesioginė transliacija: „Šiuolaikinė lyderiaujanti mokykla: kaip sudominti Z kartą?“

Kas ateityje laukia Lietuvos mokyklų? Atsakymą galite išgirsti konferencijoje „Šiuolaikinė lyderiaujanti mokykla: kaip sudominti Z kartą?“. Konferencijos tikslas – aptarti šiuolaikinės lyderiaujančios mokyklos koncepciją bei ugdymo XXI a. iššūkius, individualizavimo ir diferencijavimo problematiką. Kviečiame konferenciją stebėti tiesiogiai portale 15min.
Vaikai žaidžia kompiuteru
Vaikai žaidžia kompiuteru / 123rf.com

Prieš pat mokslo metų pabaigą į naujai atidarytą Vilniaus universiteto Jungtinį gyvybės mokslų centrą susirinko beveik 200 mokyklų ir savivaldybių švietimo įstaigų vadovų.

Peržiūrėti turinį naujame langeTiesioginė transliacija iš konferencijos „Šiuolaikinė lyderiaujanti mokykla: kaip sudominti Z kartą?“

Kokios naujovės laukia mokyklų ateinančiais mokslo metais? TAMO grupės atstovai papasakos apie unikalias elektronines pratybas EMA, kurios leidžia diferencijuoti ir individualizuoti mokymosi procesą. Švietimo įstaigoms aktualias naujienas pristatys TEO, Microsoft, HP, BMK.

Taip pat bus paviešinti ir pirmieji praeitais metais startavusio projekto „Šiuolaikinė mokymosi aplinka“ rezultatai. Apie projekto įgyvendinimo etapus bei pirmuosius rezultatus papasakos dalyvavusių ugdymo įstaigų vadovai.

Pozicijas apie šiuolaikinę mokyklą pateiks prof. Alfredas Bumblauskas bei buvęs ilgametis KTU gimnazijos vadovas Bronislovas Burgis.

Geriausiai vertinamų mokyklų vadovai kalbės apie dabarties ir ateities iššūkius, su kuriais susiduria lyderiaujančios mokyklos. Taip pat dalinsis patirtimi, kaip pavyksta išlaikyti aukštus reitingus, kokias naujoves taiko savo mokyklose, kalbės apie sunkumus, su kurias susiduria.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis