Vertintos aukštosios mokyklos kreipėsi dėl akreditavimo

Studijų kokybės vertinimo centras (SKVC) priėmė vertinimo sprendimus dėl pirmųjų 8 aukštųjų mokyklų, kurių veiklos išorinį vertinimą SKVC atliko, ir sulaukė pirmųjų aukštųjų mokyklų akreditavimo prašymų.
Aukštosios mokyklos absolventai
Aukštosios mokyklos absolventai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pirmosios vertintos aukštosios mokyklos – Lietuvos kūno kultūros akademija, ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, Alytaus kolegija, Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla, Verslo ir vadybos akademija, Vilniaus universiteto tarptautinio verslo mokykla, Utenos kolegija, Klaipėdos universitetas ir Lietuvos edukologijos universitetas – gavo galutines veiklos vertinimo išvadas ir sprendimus.

„Jeigu visos aukštosios mokyklos veiklos sritys bei realieji ištekliai įvertinti teigiamai, aukštoji mokykla akredituojama 6 metams, jei nors viena sritis įvertinama neigiamai – aukštajai mokyklai kartu su vertinimo išvadomis teikiamos rekomendacijos, kaip pagerinti veiklą, ir aukštoji mokykla akredituojama 3 metams, po kurių joje vėl lankosi ekspertai ir vertina, kaip aukštoji mokykla tobulėjo,“ – teigia Nora Skarubskienė, SKVC Institucinio vertinimo skyriaus vedėja.

Dėl akreditavimo į SKVC jau kreipėsi Utenos ir Alytaus kolegijos bei Klaipėdos universitetas.

Toks aukštųjų mokyklų veiklos vertinimas, kurį atlikti SKVC įgaliojo Švietimo ir mokslo ministerija,  Lietuvoje atliekamas pirmą kartą. Šio vertinimo tikslas – kurti prielaidas aukštosios mokyklos veiklai gerinti, skatinti jos kokybės kultūrą, teikti rekomendacijas dėl plėtros.

SKVC aukštosios mokyklos vertinimui pasitelkia tarptautines nepriklausomų ekspertų grupes, o vertinimo sprendimui reikalingą aukštosios mokyklos realiųjų išteklių vertinimą SKVC gauna iš Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centro (MOSTA).
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis