Šiais metais kolegijos buvo reitinguojamos pagal 9 kriterijus: konsultacinė, taikomoji mokslo ir meno veikla, aukščiausi veiklos įvertinimai, akademinio personalo kvalifikacija, kolegijos tarptautiškumas, studijų programų įvairovė ir išskirtinumas, studijų sąlygos, studentų nuomonė, paklausa darbo rinkoje bei finansavimo struktūra.
Kauno kolegija šiais metais gavo geriausius įvertinimus už: akademinį personalą, studijų programų įvairovę ir išskirtinumą bei finansavimo struktūrą. Be to, ji gavo maksimalų balų skaičių už kolegijos aukščiausius veiklos įvertinimus.
Taip pat labai svarbus kriterijus, turintis didelę įtaką stojančiajam, – paklausa darbo rinkoje, kadangi kiekvienas studentas nori būti užtikrintas, kad baigęs studijas neliks tik su diplomu rankose. Tad šiemet savaitraščio „Veidas” reitingo partnerė sociologinių tyrimų bendrovė „Prime consulting” apklausė daugiau nei tūkstantį darbdavių norėdama išsiaiškinti, kaip regioninių bendrovių savininkai bei vidutinio lygio vadovai vertina Lietuvos kolegijų absolventus. Iš valstybinių kolegijų geriausiai vertinami buvo Vilniaus kolegijos absolventai, net 46,5 proc. darbdavių visiškai patenkinti Vilniaus kolegijos absolventų parengimu, kai tuo metu Kauno kolegijos paruošimu patenkinti 22,4 proc. darbdavių. Iš privačių kolegijų geriausiai vertinami buvo Tarptautinės teisės ir verslo aukštosios mokyklos absolventai. Jais patenkinti 23,7 proc. darbdavių.
Nepaisant aukštų kolegijų įvertinimų, dažnas studentas vis dar stereotipiškai apie kolegijas atsiliepia neigiamai ir renkasi studijas universitetuose, manydami, jog universitetinis išsilavinimas suteiks platesnes pasirinkimo galimybes ateityje. Tai įrodo LAMA BPO 2010m. bendrojo priėmimo rezultatai, kurio metu net 13157 stojantieji prašymuose paminėjo tik universitetus, kai tuo tarpu vien kolegijas minėjo 7778 stojantieji. Bet kaip matome iš „Prime consulting“ tyrimo rezultatų, darbdaviai lieka patenkinti ir koleginį įsilavinimą turinčiais darbuotojais, be to, patys kolegijų studentai teigia, jog studijos jų neapvilia nei praktikos, nei teorinių žinių aspektu.