Vilniaus kooperacijos kolegijai pradėjo vadovauti Romualdas Pusvaškis

Vilniaus kooperacijos kolegijoje darbą pradėjo naujasis direktorius Romualdas Pusvaškis. Jis pakeitė šias pareigas ilgą laiką ėjusį Joną Jakubauską. Anksčiau R. Pusvaškis 18 metų dirbo Švietimo ir mokslo ministerijoje, buvo viceministru, ministerijos sekretoriumi, Specialistų rengimo ir Profesinio ir tęstinio mokymo departamento direktoriumi.

„Kooperacija – tai bendradarbiavimas, pagrįstas atsakingu veikimu. Būtent tokia kryptimi, pateisindami mūsų kolegijos pavadinimą, ir turėtume kreipti savo studijas. Manau, kad labai svarbu, rengiant visų sričių specialistus, studentams išugdyti kuo daugiau profesinių ir bendrųjų gebėjimų, išmokyti juo taikyti realioje praktikoje. Būtent to iš dirbti pradedančių jaunuolių laukia dauguma darbdavių. Geras profesinis išsilavinimas, kuris naujokui pradėjus dirbti leidžia iš karto būti visaverčiu darbuotoju, padeda mūsų kolegijos absolventams nesunkiai įsidarbinti. Daug dėmesio būtina skirti mūsų studentų verslumo skatinimui“, – savo veiklos prioritetus vardija R.Pusvaškis.

R. Pusvaškis yra stovėjęs prie kolegijų kūrimo Lietuvoje ištakų ir yra įsitikinęs, kad jos neturėtų dubliuoti universitetų, kaip, beje, ir nesistengti artėti prie profesinių mokyklų. Jo teigimu, kolegijų absolventai turi įgyti platų ir gilų aukštąjį išsilavinimą, bet jis turi būti orientuotas į tvirtas konkrečios profesijos praktines žinias ir įgūdžius – ypač ieškant galimybių derinti praktinėje profesinėje veikloje ir kolegijinėse studijose įgijamas kompetencijas. Tai viena svarbiausių direktoriaus veiklos krypčių.

Vilniaus kooperacijos kolegija rengia buhalterinės apskaitos, verslo ekonomikos, maitinimo verslo organizavimo, informacinių sistemų diegimo ir priežiūros, pardavimo valdymo, mažmeninės bankininkystės ekonomikos ir verslo vadybos specialistus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis