„Naujosios technologijos turi būti naudojamos kaip papildančios ugdymo procesą priemonės, bet neturėtų būti naudojamos kaip pagrindinės priemonės. Nes skaitymas ir rašymas yra pagrindiniai dalykai, formuojantys žmogaus asmenybę“, – klausiamas apie rašiklių ir knygų pakeitimą kompiuteriais svarstė licėjaus vadovas.
„Liūdnai atrodo karta, kuri sako, jog aš nelabai galiu parašyti, nes esu įpratęs spausdinti, ar karta, kuri nelabai gali susikaupti ties knygos skaitymu, nes yra įpratusi žiūri „Power Point“ prezentacijas“, – portalo delfi.lt konferencijoje antradienį dėstė S.Jurkevičius.
Vienos iš geriausiai vertinamų šalies mokyklų vadovas taip pat nemato poreikio mokyklose stipriai plėsti lytinį švietimą.
„Manau, kad yra tam biologijos pamokos, kai susipažįstama su pagrindiniais dalykais, kurie yra susiję su žmonių dauginimusi. Galbūt reikėtų tik biologijos kurse įvesti dar keletą pamokų, kurios lytiniame švietime padėliotų tam tikrus niuansus. Nes įvedus papildomą kursą, baisu, kad tos pamokos gali tapti neprofesionalios ir neduotų tų rezultatų, kurių mes tikimės“, – teigė S.Jurkevičius. Yra sukurtas labai didelis stereotipas apie sunkiai dirbančius moksleivius.
Klausiamas apie diskusijas, jog reikėtų mažinti moksleivių krūvius, licėjaus direktorius tokiems siūlymams sakė nematantis pagrindo.
„Yra sukurtas labai didelis stereotipas apie sunkiai dirbančius moksleivius. Jeigu kalbėtume apie pagrindinę mokyklą (5–10 klasė), tai gal dar ir galima kalbėti apie mokinių krūvius. Bet kalbėti apie 11–12 klasių mokinių krūvius būtų nekorektiška, kai užtenka dviejų egzaminų, kad gautumėte baigimo pažymėjimą, o norint stoti į universitetus, reikia trijų dalykų. Aš manau, kad tie krūviai ryškiai mažėja ir yra tikrai nesudėtinga mokytis tris dalykus, kurie tau labai patinka“, – įsitikinęs S.Jurkevičius.