Žiūrėkite tiesiogiai: „TEDxISM“ – diskusijos apie ateities scenarijus

ISM Vadybos ir ekonomikos universitete žymūs pranešėjai iš užsienio kviečia gvildenti pagrindinę renginio temą – „Question The Expected“ (liet. „Nesitikėk to, ko tikiesi“). ISM universiteto studentų šiais metais organizuojama jubiliejinė konferencija „TEDxISM“ subūrė išskirtines asmenybes iš viso pasaulio – Didžiosios Britanijos, Olandijos, Jungtinių Amerikos Valstijų, Japonijos, Danijos, Lietuvos – ir ragina diskutuoti visuomenei aktualiomis temomis – nuo meno iki mokslo, nuo žmogaus vaidmens ir elgsenos iki kelionių, nuo besivystančių technologijų grėsmių iki didžiųjų globalių problemų. Visa tai kviečiame stebėti tiesiogiai. Pranešimai vyksta anglų kalba.
„TEDxISM“ konferencija
„TEDxISM“ konferencija / Organizatorių nuotr.

TED organizacija skaičiuoja savo egzistavimo laiką nuo 1984 metų, kai nedidelis būrys Kalifornijos gyventojų pamatė neįtikėtinai įdomią trijų tuo metu populiarių temų sąsają – technologijų, pramogų ir dizaino – ir pradėjo kurti uždarus pasikalbėjimų vakarus. Šiandien ši organizacija apima daugybę disciplinų nuo mokslo iki verslo ar globalių problemų ir yra žinoma visame pasaulyje kaip žmonių pažiūras ir įpročius keičiančių vaizdo pranešimų (įrašomų daugiau nei 100–tu skirtingų kalbų) platforma. TED įsivardija kaip globali organizacija, jungianti skirtingų disciplinų bei kultūrų žmones, siekiančius geriau ir išsamiau pažinti pasaulį.

„TEDx vizija yra labai paprasta, tačiau itin galinga –aistringai tikime idėjų galia keisti požiūrį, gyvenimus ir, galiausiai, visą pasaulį. TEDx renginiai, kurių dalimi yra ir TEDxISM, yra nepriklausomai visame pasaulyje organizuojami renginiai, padedantys skleisti šias pasaulį keičiančias idėjas. Tokių licencijuotų renginių 2016 metais TED organizacija paskaičiavo daugiau nei 3000 visuose pasaulio kraštuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis