2020 11 05

Lietuva – viena iš penkių Europos šalių, kurioje nuomonės formuotojai tarptautine kampanija skatins rinktis darnų gyvenimo būdą

Siekiant skatinti darnų gyvenimo būdą Europoje, 15 nuomonės formuotojų supažindins visuomenę su daugiau nei 70 ekologiškų projektų. Europos Sąjungos finansuojama kampanija „Green Trip“ spalio 29 d. pradėjo 15 jaunų nuomonės formuotojų iš penkių Europos šalių kampaniją, kad supažindintų visuomenę su daugiau nei 70 tvarių projektų, kuriuose pristatomi esamų ekologinių problemų sprendimai ir skatinamas klimatui nekenkiantis gyvenimo būdas.
Projekto „Ding Dong“ dalyviai
Projekto „Ding Dong“ dalyviai / 15min fotomontažas

Keliaudami gyvai ir virtualiai po Lietuvą, Belgiją, Vokietiją, Graikiją, ir Portugaliją trimis skirtingais keliais, kiekvienas jų atras inovatyvių idėjų, pristatys įkvepiančius, ekologinę veiklą skatinančius projektus bei bendraus su ekologijos idėją palaikančiais žmonėmis, atstovaujančiais mobilumo, maisto, būsto, tiekimo grandinių bei gamtos išteklių išsaugojimo sritis.

Ding Dong“ – tai skambi žinia jums ir pasauliui, kurią nuomonės formuotojai skleis savo #DingDongES kelionėje. Trys Lietuvos nuomonės formuotojai: Rasa, Aurimas ir Mantas kreipsis į ekologijos ambasadorius šalyje, skatindami atkreipti dėmesį į įvairius tvarius vietos projektus bei klimatui nekenkiančias politikos strategijas. Sekėjai kviečiami prisijungti bei padėti skatinti pokyčius sukeliančias ekologines iniciatyvas kartu su nuomonės formuotojais. Kiekvieno nuomonės formuotojo veiklos kulminacija – „Didžiojo žaliojo iššūkio“ organizavimas, kuris pristatys konkrečią tvarią iniciatyvą, įgyvendinamą ES.

Organizatorių nuotr./Projekto dalyvė Rasa
Organizatorių nuotr./Projekto dalyvė Rasa

„Vanduo, tviskantis visomis spalvomis“ yra Rasos tema. Sekdami jos veiklą tiesiogiai sužinosite apie biologinės įvairovės išsaugojimo svarbą vietos lygiu bei kodėl biologinė įvairovė nepaprastai svarbi tiek žmonėms, tiek aplinkai. Lankysitės organizacijose, kurios deda daug pastangų, kad sustabdytų Europos gamtos nykimą ir pateiktų visuotinius sprendimus.

Jos „Didysis žaliasis iššūkis“ vyks ES finansuojamame projekte „NutriBiomass4LIFE“. Valant Vilniaus miesto nuotekas, valymo įrenginiuose lieka nuotekų dumblo, kuris susidaro proceso metu.

Organizatorių nuotr./Projekto dalyvis Aurimas
Organizatorių nuotr./Projekto dalyvis Aurimas

Naudodamas pavadinimą „Made with nature“ (ang. „Pagamintas su gamta“) Aurimas dalyvaus įmonių ir veiklos iniciatyvose, kurios rodo tvirtą įsipareigojimą siekiant prisidėti prie ekologiškesnės ateities kūrimo: atliekų pakartotinis naudojimas, vietinių produktų auginimas ir tiekimas arba tiesiog miesto vietovių atnaujinimas taikant neteršiančios aplinkos naujoves.

Jo Didysis žaliasis iššūkis vyks ES finansuojamame ERDF Birštono projekte. Šis projektas praktiškai prisideda prie gamtos apsaugos, viešųjų žaliųjų zonų ir kt., taip pat informuoja žmones apie tvarų gamtos ir kultūros paveldo naudojimą turizmui tarpvalstybinėje srityje.

Partnerio nuotr./Mantas Bartuševičius
Partnerio nuotr./Mantas Bartuševičius

Paskutinė, bet ne mažiau svarbi kelionė – kartu su Mantu sužinosite apie įvairias iniciatyvas ir įmones, kurios ne tik kuria etinę bei ekologinę pasaulėžiūrą, bet ir ją praktiškai įgyvendina – padeda vietos bendruomenėms sprendžiant jų skubias visuomenės problemas, surasdami naujų veiklos modelių, kurie naudingi visiems.

Jo Didysis žaliasis iššūkis priartina mus prie holistinio požiūrio į ekologinį turizmą. „Didysis žaliasis iššūkis“ bus susijęs su tvariu turizmu ir ekologiškais produktais bei paslaugomis.

Atraskite „Didžiuosius žaliuosius iššūkius“ ir sekite kampaniją „Green Trip“ internete, taip pat „Instagram“.

Kampanija „Green Trip“ yra vykdoma pagal kūrybinę idėją: „Ding Dong“! Pasiruošę „Green Challenge“? Tai – Europos Komisijos regioninės politikos generalinio direktorato (regioninės politikos GD) inicijuota kampanija. Kampanija skatina jaunus europiečius (16–24 m.) rinktis darnų gyvenimo būdą ir supažindina su tvariais projektais. Nuomonės formuotojų veikla vyks nuo 2020 m. spalio iki lapkričio mėn., o kampanija – iki 2021 m. gegužės mėn.

Europos Komisija kasdien atidžiai stebi COVID-19 padėtį, o kampanijos vykdytojai ir nuomonės formuotojai griežtai laikosi visų šalyse rekomenduojamų atsargumo priemonių. Todėl kai kurie kampanijos elementai gali keistis pagal naujas taisykles ir apribojimus, apie kuriuos praneša valdžios institucijos. Visos „Green Challenges“ kampanijos turi skaitmenines alternatyvas, kad būtų garantuotas fizinio atstumo laikymasis ir būtų prisitaikyta prie sparčiai kintančios padėties šiais ypatingais laikais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis