Ar jums yra nutikę taip, kad bandote į krepšį ar kuprinę sutalpinti ir vandens buteliuką, ir daugkartinį kavos puodelį ar termosą, ir matote, kad niekaip nepavyks? O dar pagalvojus, kad tiek daiktų teks nešiotis visą dieną...
Tai – problema, su kuria susiduriame, kai bandome mažiau vartoti ir atsisakome vienkartinių buteliukų, puodelių ir stiklinių. Naujo prekės ženklo „Hitch“ kūrėjai, propaguojantys tvarų dizainą ir prijaučiantys „zero waste“ judėjimui, nusprendė pasiūlyti praktišką šios problemos sprendimą. Du Santa Barbaros mieste Kalifornijoje įsikūrusios kompanijos „RemakerLabs“ kūrėjai, Sky Gilbaras ir Davidas Silveranderis, sugalvojo patogų „du viename“ dizainą.
Daugkartinio naudojimo vandens buteliukas, pavadintas „Hitch“, turi į dugną įmontuotą kavos puodelį, kurį galima nuimti. Buteliuko dangtelis taip pat tinka kavos puodeliui užsandarinti, be to, pripildytą puodelį galima saugiai pritvirtinti prie vandens butelio viršaus, todėl jį patogu nešiotis. Kaip dizaineriai paaiškina savo pranešime spaudai, šis „du viename“ gaminys užpildo rinkoje atsiradusią tuščią nišą.
„„Hitch“ patogus tuo, kad turi įmontuotą puodelį tokiame objekte, kurį daugelis ir taip nešiojasi – vandens buteliuke, taigi žmonėms visiškai nebereikia vienkartinių puodelių, kai perka kavą ar kitus gėrimus išsinešimui. Skirtingai nei kelioniniai puodeliai, termosai ar hibridiniai indai, „Hitch“ buteliukas ir puodelis yra įprasto dydžio, gerai išlaiko šilumą ir turi sandarų dangtelį. „Hitch“ taip pat turi įmontuotą puodelio laikiklį, kad pilną butelį ir puodelį būtų galima neštis vienoje rankoje. Toks praktiškas gaminys puikiai tinka skubančiam žmogui.“
Vienas iš įmonės įkūrėjų Sky Gilbaras savo laiške tinklapiui prnewswire.com paaiškino: „Problemos esmė yra ta, kad judriai gyvenantys žmonės jau ir taip nešiojasi daug daiktų – vandens buteliuką, telefoną, įkroviklius, nešiojamus kompiuterius ir kitas būtinas priemones – jų rankos ir krepšiai visada pilni, todėl dar nešiotis ir daugkartinio naudojimo puodelį visą dieną būtų pernelyg nepatogu.“
D.Silveranderis priduria, kad „iki koronaviruso krizės daug kavinių arba visai panaikino vienkartinius puodelius, arba juos papildomai apmokestino, ir mes tikimės, kad ši tendencija tęsis. Norint paskatinti pokyčius, reikia pasiūlyti žmonėms patogų būdą nešiotis kelis daugkartinio naudojimo daiktus, todėl mes ir sukūrėme „Hitch“.
Naujasis įmonės „RemakerLabs“ gaminys ne tik skatina gyvenimo be atliekų filosofiją, bet ir remia ekologišką gyvenimo būdą – jo sudėtyje nėra BPA, jis nepalieka anglies pėdsako (angl. „carbon neutral“). Be to, įmonė dalį už „Hitch“ pardavimus gauto pelno skiria medžius sodinančiai nepelno organizacijai „One Tree Planted“.