Festivalio „Be2gether” bilietus jau galima įsigyti visuose „Coffee Inn“

Muzikos ir meno festivalio „Be2gether”, vyksiančio birželio 25 – 27 dienomis, bilietus nuo šiandien galima įsigyti visuose „Coffee Inn“ taškuose. Kavos išsinešimui tinklo Lietuvoje „Coffee Inn“ lankytojai bilietus galės nusipirkti tiesiog užsukę į betkurį „Coffee Inn“ Vilniuje arba Kaune be jokių papildomų sąlygų ar mokesčių.
Festivalio „Be2gether” bilietus jau galima įsigyti „Coffee Inn“
Festivalio „Be2gether” bilietus jau galima įsigyti „Coffee Inn“ / Organizatorių plakatas

„Visa „Coffee Inn“ komanda jau trečius metus vyks į „Be2gether”, todėl savo lankytojams, kurie taip pat ketina būti kartu, norime palengvinti bilieto įsigyjimo kelią. Trokštantiems nusipirkti bilietą į festivalį nereikės ieškoti specialių kasų, daryti rezervacijų internete ar mokėti papildomus mokesčius už aptarnavimą. Bilietą kiekvienas galės įsigyti tokiu pat būdu kaip ir kavą – patogu ir paprasta“, – teigia vienas iš „Coffee Inn“ įkūrėjų Nidas Kiuberis.

Laukiantiems „Be2gether” muzikos ir meno fiestos „Coffee Inn“ taip pat siūlo paraugauti specialiai festivaliui suderintos kavos. Trečius metus paskaninantis pasiruošimą šiam renginiui „Coffee Inn“ šiemet siūlo pasimėgauti latte kava su aštriais prieskoniais, kuri ruošiama ir karšta, ir šalta.

Pažadinti festivališkas emocijas ir įsigyti bilietus į „Be2gether”, ambasadomis esančiuose „Coffee Inn“ taškuose bus galima iki pat birželio 24 dienos. O paskutinį birželio savaitgalį Norviliškių pilies pievose „Coffee Inn“ ne tik gamins savo populiariausias latte, cappuccino, frappe ir daugybę kitų pamėgtų gėrimų, bet ir su visa savo komanda surengs linksmą vakarėlį kavos mėgėjams.

Šiuo metu bilieto kaina visoms trims festivalio dienoms – 140 Lt. Daugiau informacijos: www.b2g.lt ir www.facebook.com/CoffeeInn.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis