Aplinkos dienai – orientacinės varžybos

Asociacija JCI Klaipėda organizuoja nuotaikingą renginį, skirtą paminėti Pasaulinę aplinkos apsaugos dieną Klaipėdoje – „Žalioji nuotykių trasa“.
Pervažiuoti per miestą dviračiu įmanoma, bet tam kartais reikia  ir akrobatinių sugebėjimų tose vietose, kur nėra nuvažiavimų ar dviračių takas pasibaigia stačiais laiptais.
Siekiama, kad Klaipėda taptų ekologišku miestu. / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

Renginys vyks šeštadienį, Pasaulinės aplinkos apsaugos dienos išvakarėse, Danės g. skvere priešais „Meridianą“, nuo 11 val. iki 17 val.

„Žalioji nuotykių trasa“  ̶  tai linksmos orientacinės varžybos žaliuojančiame Danės g. skvere. Jų metu dalyvių komandos – nuo 2 iki 4 narių – atliks užduotis, pareikalausiančias sumanumo, vikrumo ir ekologinių žinių. Geriausiai pasirodžiusios komandos bus apdovanotos organizatorių įsteigtais prizais. Orientacinių varžybų metu bus galima išbandyti savo žinias apie gamtą, aplinką ir, žinoma, gerai praleisti laiką su šeima ar draugų būriu“, – sako „Žaliosios nuotykių trasos“ projekto vadovas Audrius Lukošius.

Renginio partneriai – Klaipėdos ekologinis klubas „Žvejonė“ – ragina klaipėdiečius aktyviai pasitikti Pasaulinę aplinkos dieną, kad ateityje Klaipėda būtų žinoma ne vien kaip „Supermiestas“, bet ir kaip „žaliausias“ Lietuvos miestas.

JCI (ang. Junior Chamber International) Klaipėda yra nevyriausybinė jaunų ir aktyvių 18–40 metų žmonių organizacija.

Organizacijos misija  ̶  kurti teigiamus pokyčius visuomenėje. Nuo 2009 metų JCI Klaipėda vykdo kitą socialinį projektą „Dovanokime“, skirtą didinti žmonių socialinį supratingumą bei skatinti juos dalintis turimu gėriu su tais, kuriems jo trūksta.

Dalyvaudami šiame projekte žmonės turi galimybę atsikratyti jiems nebereikalingų drabužių ir avalynės ir taip padėti tiems, kuriems drabužių reikia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis