Šiemet maratono organizatoriai pasiūlė atkurti istorinę trasą, kuri tarpukariu vedė per Kauną ir Panevėžį. Startas iš Kauno planuojamas birželio 2 d. vakare. Kauno miesto savivaldybėje viešėjęs maratono vadovas, Monako Garbės konsulas Jüri Tammas su mero pavaduotoju Stanislovu Buškevičiumi aptarė, kaip pasiruošti priimti renginio dalyvius.
„Svarbus ne tik pats maratonas, propaguojantis ekologiško transporto idėją, bet ir bendradarbiavimas tarp miestų bei regionų", – teigė konsulas J. Tamm.
Maratonas vyks įprastinėmis eismo sąlygomis ir jame dalyvaus transporto priemonės, kuriomis leidžiama važinėti visuomeniniais keliais. Organizatoriai paprašė, kad elektromobilių vairuotojai turėtų galimybę savo transporto priemones pakrauti pagrindinėje Kauno aikštėje. Bus reikalinga prieiga prie 380 voltų elektros srovės.
Mero pavaduotojas S. Buškevičius patikino, kad Rotušės aikštėje bus įrengta prieiga elektromobiliams pakrauti. Čia bus surengta ir iškilminga starto ceremonija.
„Būtina, kad pagaliau įvyktų persilaužimas ir kuo daugiau žmonių persėstų į elektromobilius. Pavyzdį turi parodyti valdžia. Mes siekiame, kad Kaunas taptų elektromobilių sostine Lietuvoje", – teigė S. Buškevičius.
Planuojama, kad visoje lenktynių trasoje dalyvaus 6 elektra varomi automobiliai. Kiti, kurių techninės galimybės ir grafikas yra riboti, galės prisijungti atskirose trasos dalyse. Todėl lenktynės skirstomos į papildomus formatus – „Baltijos reidas" (Estija, Latvija, Lietuva, Lenkija), „Kalnų reidas" (Čekijos Respublika, Slovakija, Austrija) ir „Adrijos reidas" (Italija, Monakas).
Prizas rengiamas ir žurnalistams bei fotokorespondentams, kurie visuomenei pristatys renginį. Pasak J. Tamm, pasibaigus lenktynėms geriausios nuotraukos bus sudėtos į specialų maratonui skirtą albumą. Visa informacija apie maratoną, dalyvius ir pasirengimą skelbiama interneto svetainėje www.electricmarathon.eu
Kauno miesto savivaldybės informacija