Ketvirtadienį apie galimybę panaikinti logotipą nuo marškinėlių savo tinklaraštyje rašė Antanas Guoga: „Susimąsčiau, ar nebūtų laikas nuo rinktinės marškinėlių nuimti „TonyBet“ logotipą. Nenoriu, kad vaikai augtų matydami mėgstamos komandos marškinėlius papuoštus lažybų bendrovės prekiniu ženklu. Nenoriu, kad nacionalinė vertybė – mūsų krepšinio rinktinė – būtų papuošta „specifinę energiją“ turinčios įmonės logotipu.“
„TonyBet“ savininkas pažadėjo, kad nors nuo marškinėlių ir dings jo bendrovės užrašas, jis ir toliau skirs paramą Lietuvos krepšiniui.
„Jau anksčiau buvo išreikšta pozicija dėl mano valdomos lažybų bendrovės veiklos bei prekinio ženklo reklamos. Dėl susidariusios situacijos norėjosi dalį veiklos perkelti į Estiją. Dabar tai vėl kartojasi dėl dar praėjusiais metais pateikto kreipimosi. Nenoriu neigiamų emocijų, nenoriu to negatyvaus atspalvio, todėl sulaukęs savotiško ženklo ir dėl atsiradusių kitų aplinkybių, perleisiu rinktinės marškinėlių reklamos plotą kitai įmonei. Parama niekur nedings, visi įsipareigojimai bus įvykdyti, tiesiog gali nebelikti „TonyBet“ logotipo“, – rašo verslininkas.