Mindaugas Špokas: „Buvo parduota 80 proc. Europos čempionato bilietų, tai rekordiškai daug“

„Eurobasket 2011“ organizacinio komiteto direktorius Mindaugas Špokas dalyvaudamas „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Lietuva tiesiogiai“ teigė, kad bilietų į Europos čempionato rungtynes buvo parduota rekordiškai daug.
Pustuštė Kauno „Žalgirio“ arena likus 10 minučių iki rungtynių
Pustuštė Kauno „Žalgirio“ arena likus 10 minučių iki rungtynių / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Mes atlikome darbą virš savo galimybių. Dar kartą suorganizuoti tokį puikų renginį būtų labai sunku“, – dėstė M.Špokas, organizatorių darbą palyginęs su kompiuteriniu žaidimu.

„Jei kompiuteriniame žaidime pats sunkiausias yra „hard“ lygis, tai mes viską atlikome „super hard“ lygiu, – šyptelėjo M.Špokas. – Mes padarėme taip, kad komandoms liktų tik treniruotis ir žaisti, o viską užsikrovėme ant savo pečių.“

Jis teigė, kad organizacine prasme čempionatas neatnešė nuostolių, ir dar kartą atsikirto skeptikams, tvirtinantiems, kad dauguma rungtynių vyko pustuštėse arenose.

„Valstybė lėšų skyrė tiek, kiek galėjo, o mūsų tikslas buvo patiems užsidirbti pinigų. Bilietų pardavimo strategija buvo organizuota taip, kad padėtų tai įgyvendinti. Tuščios ar ne tuščios arenos buvo, bet galiu pasakyti, kad buvo parduota 80 proc. viso čempionato bilietų. 2007 m. čempionate Ispanijoje, kurį mes laikėme pavyzdžiu, buvo parduota 45–55 proc. bilietų. Šie skaičiai pasako daug ką. Klaipėdos ir Šiaulių arenų lankomumas siekė 90–95 proc. Tai neįtikėtinas rodiklis“, – „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje kalbėjo M.Špokas.

Kaip žinoma, neskaitant Lietuvos rinktinės rungtynių, buvo pardavinėjami ne atskiri, o visos dienos bilietai. „Normalu, kad žmogus, įsigijęs bilietą į trejas rungtynes, renkasi eiti tik į vienas. Be to, retas užsienio sirgalius, pasižiūrėjęs savo rinktinės rungtynes, pasilikdavo ir kitoms“, – priežasčių, kodėl arenos galėjo atrodyti tuštokos, nors bilietai buvo sėkmingai parduoti, ieškojo M.Špokas.

Kad kuo daugiau turistų atvyktų į Lietuvą Europos čempionato metu, turėjo pasirūpinti Turizmo departamentas

„Santykinis arenų užpildymas buvo didžiausias istorijoje. Jei kažkas priekaištavo, kad kai kurios ne Lietuvos rinktinės rungtynės buvo žaidžiamos pustuštėse arenose, tai galima prisiminti pasaulio čempionatą Turkijoje, kur daug rungtynių buvo žaidžiamos tiesiog tuščiose arenose“, – antrino „Eurobasket 2011“ kominukacijos vadovas Linas Kunigėlis.

Nors buvo tikėtasi, kad į Lietuvą čempionato metu atvyks apie 30 tūkst. krepšinio sirgalių, neregėto užsieniečių antplūdžio nebuvo. Laidos dalyviai dėl to kaltino Turizmo departamentą ir lupikavusius verslininkus. Neva užsienio sirgalius atbaidė neadekvačios paslaugų, pavyzdžiui, viešbučių, kainos, kurias čempionato metu užsikėlė verslininkai.

„Kad kuo daugiau turistų atvyktų į Lietuvą Europos čempionato metu, turėjo pasirūpinti Turizmo departamentas“, – teigė laidoje „Lietuva tiesiogiai“ taip pat dalyvavęs „Eurobasket 2011“ vyriausybinės darbo grupės vadovas Raimundas Alekna.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis