Krepšinio gerbėjas Šarūnas Kaminskas neslepia nusistebėjimo, kad bilietas į draugiškas rungtynes pabrango net keturis kartus. Jis kaltina bilietais prekiaujančią „Tiketą“ noru lengvai pasipelnyti aistruolių sąskaita.
„Vos pradėjus oficialiai pardavinėti bilietus į „Žalgirio“ arenos atidarymą (liepos pabaigoje – red.), tos pačios dienos vakarą juos įsigijau. Jau tada pasirodė labai keistos bilietų kainos. Buvau nusižiūrėjęs sektorius ir bilietų kainas „Tiketos“ puslapyje. Nuvykus į kasą, paprašiau parinkti vietas norimame sektoriuje. Labai nustebau, kai pasakė, jog bilietas 20 ar 30 litų pabrango, lyginant su skelbiamomis kainomis internete. Tai esą yra naujos bilietų pardavimo kainos“, – pasakojo Š.Kaminskas.
Kelis bilietus nusipirkęs sirgalius apstulbo pamatęs, kad rugpjūčio 11 d. „Tiketos“ internetinėje svetainėje į tą patį 315-ąjį sektorių bilietai jau kainavo ne 44 Lt, o 164 Lt, t.y. pabrango keturis kartus.
Nors Š.Kaminskas supranta, jog bilietai prieš renginį brangsta, tačiau toks pabrangimas jam atrodo per didelis.
Pelnas – organizatoriams
Rungtynėmis tarp Lietuvos ir Ispanijos pradėti arenos gyvavimą savivaldybei ir „Žalgirio“ areną valdančiai Ūkio banko investicinei grupei (ŪBIG) pasiūlė Lietuvos krepšinio federacija (LKF).
Būtent nuo renginio organizatorių, „Tiketos“ pardavimų vadovės Dovilės Lukavičiūtės teigimu, ir priklauso bilietų kainos.
„Mes esame bilietų pardavimo ekspertai, todėl pasiūlome, kokią pardavimų strategiją taikyti, tačiau ją įgyvendinti galime tik viską suderinę su organizatoriais. Jiems atitenka visi pinigai, gauti pardavus bilietus, o mums atitenka tik sutartas procentas nuo pardavimų“, – aiškino D.Lukavičiūtė.
„Tiketa“ taiko dinaminį pardavimo modelį, t.y. pradžioje bilietai pigesni, o prieš renginį – brangesni. Kitaip tariant, kas pirmesnis – tas gudresnis.
Ne pirmas nepasitenkinimas
Tai jau ne pirmas atvejis, kai aistruoliai reiškia nepasitenkinimą dėl esą pernelyg brangių bilietų ir neskaidrios prekybos jais.
Vos pradėjus prekybą bilietais į Europos krepšinio čempionatą, ne tik „užlūžo“ internetinė „Tiketos“ sistema, bet netrukus paaiškėjo, kad bilietų prekyboje beveik nebeliko.