Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sirgaliai piktinasi, jog bilietai į „Žalgirio“ arenos atidarymą pabrango 4 kartus

Lietuvos krepšinio sostine vadinamo Kauno gyventojai nekantriai laukia „Žalgirio“ arenos atidarymo rugpjūčio 18 d., ir jos pirmuoju krikštu tapsiančių draugiškų Lietuvos ir Ispanijos rinktinių rungtynių. Tačiau sirgaliai piktinasi plėšikiška, jų manymu, bilietų kainų politika.
Bilietas
Bilietas / Šarūno Kaminsko nuotr.

Krepšinio gerbėjas Šarūnas Kaminskas neslepia nusistebėjimo, kad bilietas į draugiškas rungtynes pabrango net keturis kartus. Jis kaltina bilietais prekiaujančią „Tiketą“ noru lengvai pasipelnyti aistruolių sąskaita.

„Vos pradėjus oficialiai pardavinėti bilietus į „Žalgirio“ arenos atidarymą (liepos pabaigoje – red.), tos pačios dienos vakarą juos įsigijau. Jau tada pasirodė labai keistos bilietų kainos. Buvau nusižiūrėjęs sektorius ir bilietų kainas „Tiketos“ puslapyje. Nuvykus į kasą, paprašiau parinkti vietas norimame sektoriuje. Labai nustebau, kai pasakė, jog bilietas 20 ar 30 litų pabrango, lyginant su skelbiamomis kainomis internete. Tai esą yra naujos bilietų pardavimo kainos“, – pasakojo Š.Kaminskas.

Kelis bilietus nusipirkęs sirgalius apstulbo pamatęs, kad rugpjūčio 11 d. „Tiketos“ internetinėje svetainėje į tą patį 315-ąjį sektorių bilietai jau kainavo ne 44 Lt, o 164 Lt, t.y. pabrango keturis kartus.

Nors Š.Kaminskas supranta, jog bilietai prieš renginį brangsta, tačiau toks pabrangimas jam atrodo per didelis.

Pelnas – organizatoriams

Rungtynėmis tarp Lietuvos ir Ispanijos pradėti arenos gyvavimą savivaldybei ir „Žalgirio“ areną valdančiai Ūkio banko investicinei grupei (ŪBIG) pasiūlė Lietuvos krepšinio federacija (LKF).

Būtent nuo renginio organizatorių, „Tiketos“ pardavimų vadovės Dovilės Lukavičiūtės teigimu, ir priklauso bilietų kainos.

„Mes esame bilietų pardavimo ekspertai, todėl pasiūlome, kokią pardavimų strategiją taikyti, tačiau ją įgyvendinti galime tik viską suderinę su organizatoriais. Jiems atitenka visi pinigai, gauti pardavus bilietus, o mums atitenka tik sutartas procentas nuo pardavimų“, – aiškino D.Lukavičiūtė.

„Tiketa“ taiko dinaminį pardavimo modelį, t.y. pradžioje bilietai pigesni, o prieš renginį – brangesni. Kitaip tariant, kas pirmesnis – tas gudresnis.

Ne pirmas nepasitenkinimas

Tai jau ne pirmas atvejis, kai aistruoliai reiškia nepasitenkinimą dėl esą pernelyg brangių bilietų ir neskaidrios prekybos jais.

Vos pradėjus prekybą bilietais į Europos krepšinio čempionatą, ne tik „užlūžo“ internetinė „Tiketos“ sistema, bet netrukus paaiškėjo, kad bilietų prekyboje beveik nebeliko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais