„The Washington Post“: Lietuvoje net ir merginos ant „Playboy“ pozuoja su krepšinio kamuoliu

Lietuvoje vykęs Europos krepšinio čempionatas susilaukė daug teigiamų atsiliepimų. Pirmenybės paliko įspūdį ir didžiausio Jungtinių Amerikos Valstijų sostinės Vašingtono dienraščio „The Washington Post“ žurnalistams.
Krepšinio fanės nuotrauka puslapyje champgirls.com
Krepšinio gerbėjos nuotrauka puslapyje champgirls.com / champgirls.com nuotr.

Vienas iš dienraščio darbuotojų Christopheris Johnsonas publikavo straipsnį, kuriame žavisi praūžusiomis Senojo žemyno pirmenybėmis.

C.Johnsonas savo darbe pateikia Prancūzijos rinktinės vidurio puolėjo Joakimo Noah atsiliepimus apie čempionatą. „Centro“ teigimu, krepšinis Lietuvoje – populiaresnis nei JAV.

„Lietuvoje veikiausiai gyvena mažiau žmonių nei Indianos valstijoje, bet žmonės čia tikrai myli krepšinį. Net mergina ant „Playboy“ viršelio rankose laiko krepšinio kamuolį“, – stebėjosi J.Noah.

Žurnalistas straipsnyje taip pat kalba apie čempionatui pasiruošusius miestus.

„Lietuvos miestų gatvės – išpuoštos kaip krepšinio šventovės. Mašinų stovėjimo aikštelėse stovi didžiuliai krepšinio kamuoliai, o pačiu didžiausiu krepšiu yra paverstas televizijos bokštas“, – rašo Ch.Johnsonas.

Be to, korespondentą šokiruoja Lietuvos arenose sukeliamas triukšmas. Ch.Johnsonas atkreipia dėmesį, kad rungtynių metu pasiekiamas 110 decibelų garsas beveik priliygsta kylančio reaktyvinio lėktuvo skleidžiamam triukšmui.

Anot Ch.Johnsono, arbitrai Lietuvoje negali išgirsti susidaužiančių rankų ar krepšininkų kūnų, todėl yra priversti propaguoti kietą krepšinį.

Gerų žodžių žurnalistas nepagailėjo ir Lietuvos rinktinės sirgaliams. Jo teigimu, lietuviai savo komandą palaiko vedini nacionalinio pasididžiavimo.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis