Sėkla: penktoji pergalė ir šešetų magija (Rugpjūčio 20 d.)

Pekine prasidėjo medžioklės sezonas. Pagrindinis laimikis – bilietai į mūsų krepšininkų lemiamas kovas.
Lietuvos sirgaliai Pekine
Lietuvos sirgaliai Pekine / Asmeninio archyvo nuotr.

Šiandien miegoti teko apie keturias valandas. Vakar vėlai naktį prasidėjusi ketvirtfinalio bilietų medžioklė tęsėsi. Ryte nuvažiavom pas Baltic Clipper Žilviną į viešbutį Pekino centre ir neapsirikom – Žilvinas mums parūpino dvidešimt bilietų. Keliems žmonėms visgi neužteko, tačiau buvusieji čia nuo pat olimpinių žaidynių pabaigos buvome pilnai aprūpinti.

Keliese nulėkėm prieš rungtynes pavalgyti į „Pizza Hut“. Niekad negalvojau, kad taip mielai eisiu į šią piceriją, che che, tačiau „nusivylusiųjų kinietišku maistu bendrija“ buvome be galo vieningi ir taip praskaidrinti savo skrandžiams gyvenimą prieš laukiamą ketvirtfinalį su kinais.

Negavusieji bilietų gan greitai rado bendrą kalbą su bilietų perpardavinėtojais ir neįėjusių į rungtynes dėl bilietų stygiaus nebuvo.

Prarėkėm savo plaučius, gerkles ir žarnas! Ir laimėjom!!! Šiandien mums buvo šeštos rungtynės ir jų registracijos numeris buvo 66, tad, kaip patys puikiai suprantate, tokių varžybų, pažymėtų trimis šešetais vienoje vietoje, mes pralaimėti paprasčiausiai negalime! Šiandien buvau daug tikslesnis orakulas.

Prognozavau plius 25 taškus, tad apsirikau vos taškeliu. Šiandien mūsų rinktinė buvo mirtinai pasiruošusi varžyboms – tas matėsi iš vyrų akių. Tad ir rezultatas kitoks būti negalėjo. Šiandien ši pergalė mums yra didžiausia dovana. Laimėjimas poryt perrašytų Lietuvos krepšinio istoriją, to mes ir linkime mūsų krepšinio rinktinei!

Po pergalės marširavome Pekino gatvėmis mojuodami trispalvėmis ir dainuodami. Šiandien mes švenčiam!!! Smarkiai švenčiam!!! O rytoj vėl prasidės bilietų medžioklė. Šįsyk į pusfinalio rungtynes!


 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis