Malaizijos oro bendrovė kaltinama dėl katės dingimo

Vienas susisielojęs Malaizijos oro bendrovės „Malaysia Airlines“ keleivis kaltina firmą dėl katės, kuri turėjo būti gabenama su juo vidaus reisu į sostinę, praradimo.
„Malaysia Airlines“ lėktuvas
„Malaysia Airlines“ lėktuvas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Tai naujausias incidentas, ištikęs iš problemų neišsikapstančią „Malaysia Airlines“. Kiranas Kumaras Nesarajahas socialiniame tinkle „Facebook“ parašė, kad oro uosto Labuane Malaizijos rytuose darbuotojai prieš lėktuvo pakilimą leido jo augintiniui išbėgti ant pakilimo tako.

Gyvūnas buvo specialioje dėžėje, kuri buvo užrakinta. Tačiau K.K.Nesarajahas teigia, kad po katės užregistravimo skrydžiui kažkas atidarė dėžę ir paskui nežinojo, kaip ją uždaryti, todėl augintinis ištrūko.

„Dabar turime dingusią išsigandusią katę, pasislėpusią kažkuriame pakilimo tako nutekamajame vamzdyje“, – šią savaitę feisbuke rašė jis.

Pasak keleivio, darbuotojai katės ieškojo tik 10 minučių, o tada lėktuvas pakilo skrydžiui į Kvala Lumpūrą. Sostinėje „lėktuvo įgula ir oro uosto darbuotojai nieko nežinojo“, sakė jis ir pridūrė: „Nė vieno skambučio. Niekas negalėjo paaiškinti, kas nutiko.“

Oro bendrovės pareiškime nurodoma, kad incidentas tiriamas. „Malaysia Airlines“ rimtai rūpinasi... visais savo kroviniais ir aiškinasi reikalą“, – nurodoma jame.

Krizė oro bendrovę ištiko 2014 metais, dingus reisu MH370 skridusiam lėktuvui ir virš Rytų Ukrainos numušus reiso MH17 lėktuvą. Šios dvi katastrofos seniai nuostolingai dirbusią „Malaysia Airlines“ nustūmė prie bankroto slenksčio, nes užsakymų smarkiai sumažėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų