Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Niujorke įvyko pirmasis žiurkių mados šou

Praėjusį savaitgalį kelios dešimtys žiurkių savininkų Manhatane susirinko į pirmajį pasaulyje žiurkių mados šou, kuriame dizainerė Ada Nieves pristatė specialiai šiems graužikams sukurtą ir pasiūtą rūbų kolekciją.
Dizainerė Ada Nieves su vienu iš „modelių“
Dizainerė Ada Nieves su vienu iš „modelių“ / Kadras iš „YouTube“

Žiurkių rūbų kolekcija susidėjo iš smokingų, vestuvinių suknelių ir kitų neįprastų ir išskirtinių modelių. Kai kurie rūbeliai buvo papuošti kristalais bei plunksnomis ir įvertinti po 80 dolerių.

„Žiurkės atrodė labai mielai ir, atrodo, joms patiko dėvėti šiuos rūbus. Pastaruoju metu žiurkės tapo labai populiariomis augintinėmis, o jų šeimininkams patinka jas aprengti“, – pareiškė kolekcijos autorė.

Iki šiol A.Nieves Niujorke buvo žinoma kaip rūbelių šunims kūrėja.

Pasak žiurkių šeimininkų, su savo augintinėmis susirinkusių į mados šou, nepaisant negatyvaus daugelio žmonių požiūrio į šiuos graužikus, žiurkės pasižymi nuostabiomis charakterio savybėmis, o dėl to jas paprasčiau laikyti namuose nei šunis, kates ar šeškus. Jos yra labai socialios, protingos, meilios, o taip pat labai lengvai dresuojamos atlikti įvairiausius triukus, pavyzdžiui, galima išmokyti žiurkę šokti arba atnešti įvairius daiktus.

Žiurkės JAV smarkiai išpopuliarėjo, kai įvairios įžymybės pradėjo jas auginti namuose ir rodytis su savo augintinėmis viešumoje. Dabar už kai kurių žiurkių veislių atstoves žmonės moka iki 115 dolerių. Dar daugiau pinigų išleidžiama narveliams, žiurkių žaislams, dizainerių sukurtiems rūbeliams ir kitiems niekučiams.

VIDEO: Ada Nieves Rat Clothes Fashion Show, Rat Convention 2011, New York City (David Letterman)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos