Vietos valdžios pateikta statistika rodo, kad Italijos didmiestyje, kuris vadinamas mados, televizijos, šou verslo ir finansų sostine, yra 120 tūkst. šunų. O štai vaikų iki 6 metų – tik 83 tūkst.
Italijos žiniasklaida pastebi, kad šie skaičiai tiesiogiai susiję su krize. Dėl didelio nedarbo, brangstančio pragyvenimo italai vis rečiau ryžtasi tapti tėvais.
Be to, Milane itin aukštos butų kainos – tiek perkant, tiek nuomojant gyvenamąjį būstą. Tai lemia, kad jaunos poros negali įsigyti nuosavų namų. Mieste gyvenantys žmonės dažnai neturi atžalų, o jų susilaukusios šeimos kraustosi į priemiesčius, taip pat neretai dėl nekilnojamojo turto kainų, kurios ten gerokai mažesnės.
Mieste lieka daugiausia vyresni žmonės, taip pat vienišiai, neturintys šeimų. Pastariesiems labiau rūpi karjera, o ne šeimyninis gyvenimas. Tačiau ir vieni, ir kiti neretai įsigyja šunį.
Pastebima, kad krizė neturėjo įtakos bendrovėms, gaminančioms ir parduodančioms šunų ėdalą ir įvairiausius aksesuarus šiems gyvūnams. Šiemet šios pramonės pardavimai gali pasiekti 1,6 mlrd. eurų (5,5 mlrd. Lt).