Psichologo dr. Mariaus Daugelavičiaus teigimu, nieko keisto, kad gyventojai dideliuose, gerai ir jaukiai įrengtuose prekybos ir pramogų centruose ieško ne tik įvairių akcijų ir kalėdinių dovanų.
„Prekybos centrų tokia ir yra koncepcija, kad tai nėra tik vieta įsigyti prekėms. Jie skirti maloniai praleisti laiką. Visa tai yra sąmoningai daroma, kuriama tokia jauki atmosfera – yra suoliukai, ant kurių galima prisėsti pailsėti, veikia kino teatrai, siūloma daug kitų pramogų. Todėl žmogus turi ten ką veikti“, – sakė M.Daugelavičius.
Paklaustas, ar dirbtinai sukurtas šilumos ir jaukumo įspūdis negali neigiamai paveikti daug laiko prekybos ir pramogų centre praleidžiančio žmogaus, psichologas negalėjo atsakyti vienareikšmiškai.
„Jei kitur šviesos, šilumos tiek negauna, tai gerai, kad ateina į erdvius prekybos ir pramogų centrus. Bent jau ten gauna, to, ko negauna kitur. Kita vertus, tokie žmonės turėtų savęs paklausti: „Ko aš einu į prekybos centrą“. Jie turėtų sąmoningai į save pažiūrėti ir pagalvoti, kad gal gyvenime kažką reikia keisti, šilumos ir šviesos ieškoti savo namuose, šeimoje?“, – teigė M.Daugelavičius.
Šeimos finansų ekspertai vartotojams pataria į prekybos ir pramogų centrus nesinešti daug pinigų ir iš anksto apgalvoti savo pirkinius ar pramogas.