Šiemet 60-tą jubiliejų švenčiantis tarptautinis „Kanų Liūtų“ reklamos festivalis („The Cannes Lions International Advertising Festival”) buvo išties įspūdingas, todėl ir Lietuvos žiūrovai galėjo pamatyti darbus, kurie išsiskiria aukščiausia kokybe, novatoriškomis idėjomis, humoru, socialinio ugdymo metodais, o kai kurie sukelia šoką.
Dvigubai daugiau žiūrovų ir papildomi seansai
Sausakimšos kino teatrų salės ir sparčiai tirpstantys bilietai parodė, kad reklamos gurmanų gretos Lietuvoje vis auga. Renginio organizatoriai džiaugiasi, kad antradienio vakarą sulaukė daugiau nei 7000 žiūrovų, šis skaičius pranoko praėjusių metų rezultatus – 2012 metais geriausias reklamas išvydo 4600 žmonių. Šiemet žiūrovų pageidavimu renginio organizatoriai surengs papildomus seansus, kad visi norintys galėtų išvysti geriausius „Kanų Liūtų“ darbus. Nespėję į antradienio vakaro seansus dar gali įsigyti bilietus į lapkričio 27 ir 28 dienomis „Forum Cinemas“ kino teatruose Vilniuje ir Kaune vykstančias „Geriausių 2013 m. Kanų Liūtų reklamų“ peržiūras.
Daugiau apie bilietus į papildomus seansus Vilniuje ir Kaune sužinosite čia.