Gerbėjai vidurnaktį eilėje laukė naujo japonų rašytojo Haruki Murakami romano

Daugiau kaip 100 žmonių vidurnaktį laukė eilėje prie vieno Tokijo knygyno, nekantraudami paimti į rankas naujausią Haruki Murakami romaną, kuris pradedamas pardavinėti penktadienį ir kuris yra pirmasis pasaulinių bestselerių autoriaus ir dažno pretendento į Nobelio premiją kūrinys po trejų metų pertraukos.
Gerbėjai perka naują Haruki Murakami knygą
Gerbėjai perka naują Haruki Murakami knygą / AFP/„Scanpix“ nuotr.

NAUJIENAS APIE KNYGAS, KONKURSUS IR NAUJAUSIŲ KNYGŲ RECENZIJAS SEKITE TINKLE „FACEBOOK“. SPAUSKITE ČIA. 

Leidykla išleidžia 600 tūkst. „Bespalvio Cukuraus Tadzakio ir jo piligrimystės metų“ (Shikisai wo motanai Tasaki Tsukuru to, Kare no Junrei no Toshi) egzempliorių, kad numalšintų gerbėjų, kuriems nieko nebuvo pranešta apie naujosios knygos temą ir siužetą, apetitą.

H.Murakami, kuris nuolat pasirodo lažybininkų sąrašuose kaip favoritas Nobelio literatūros premijai laimėti, prisipažino, kad didelė naujosios knygos dalis buvo netikėta net jam pačiam.

„Vieną dieną tiesiog taip pasijutau, atsisėdau prie stalo ir pradėjau rašyti pirmąsias šios istorijos eilutes“, – sakė jis. Tie jo žodžiai išspausdinti ant knygos viršelio.

Ne taip kaip ankstesnė jo knyga – didelė, trijų tomų meilės istorija „1Q84“, – naujasis 370 puslapių romanas yra apie netektį ir išgyvenimą, o jo siužetas sukasi apie vienišą 36 metų vyrą Cukurų Tadzakį, kuriam patinka traukinių stotys.

Romanas jau tapo bestseleriu japonų interneto svetainėse, tarp jų – japoniškoje Amazon.com. Leidykla „Bungeishunju“ penktadienį, kelios valandos nuo prekybos pradžios, nusprendė atspausdinti dar 100 tūkst. knygos egzempliorių, tad bendras tiražas pasiekė 600 tūkstančių.

2009-2010 metais išleista „1Q84“ tapo bestseleriu Japonijoje, o vėliau buvo išversta į mažiausiai 35 kalbas. „Bungeishunju“ atstovas sakė dar nežinantis konkrečių vertimo planų dėl naujosios knygos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis