Kontraversiškame Romeo Castellucci spektaklyje „Apie Dievo sūnaus veido koncepciją“ rodomas sūnaus mėginimas nuprausti seną tėvą ir sugrąžinti jam orumą. Spektaklio metu scenos fone matomas Antonello da Messinos nutapytas Išganytojo portretas.
„Jėzus – kaip simbolis, ikona, provokacija mąstyti apie žmogaus būseną – italų teatro ir vizualiųjų menų kūrėjo Romeo Castellucci spektaklyje padeda atskleisti šių laikų Golgotos įvaizdį. Sūnus rūpinasi ligotu tėvu. Prabangi aplinka, baltas interjeras neapsaugo nuo išmatų, kurių negali sulaikyti sergantis vyras“ – pristatomas spektaklis.
V. Aleknaitė-Abramikienė A. Gelūno klausia, ar Kultūros ministerija nesiims jokių priemonių, kad įvertintų spektaklį ir galbūt netgi sustabdytų jo rodymą.
„Suprantama, kad menas gali būti realizuojamas įvairiomis išraiškos priemonėmis, tačiau ar galima tokį siužetą toleruoti katalikiškos kultūros krašte? Ar Kultūros ministerija mano, kad toks spektaklio siužetas yra etiškas ir ar nesiruošia apginti Lietuvos piliečių teisės, kad nebūtų išniekinamas daugumos tikėjimas ir tradicinė religija“, – piktinasi Seimo narė V. Aleknaitė-Abramikienė.