Vyresnieji labiau linkę prie ilgiems atstumams asfaltu ir nesudėtingiems pasivažinėjimams bekele skirtų sunkiųjų kelioninių „enduro“, tokių kaip „Honda Africa Twin“, „Yamaha Super Tenere“, „BMW GS 1200“, „KTM 990 Adventure“ ar „Aprilia Capanord“. Klasikinė sėdėsena, ilga amortizatorių eiga, minkšta pakaba ir galimybė vežtis gausybę bagažo suviliojo ne vieną motociklininką.
Tuo tarpu jaunesnieji savo stichiją randa atsisėdę ant vadinamųjų kietų enduro („hard enduro“) – tai lengvi, galingi ir manevringi krosinės prigimties motociklai, kuriais be vargo galima nuvažiuoti nuo kelio ir nardyti po 1,5 m gylio melioracijos griovius. Dažniausiai tai KTM EXC 525, „Husaberg FE450“, KTM EXC 450, „Yamaha WR450F“ ir panašios konstrukcijos modeliai.
Tuo tarpu populiarumu ir universalumu niekas neprilygsta „minkštiesiems enduro“ („soft enduro“) – jų savininkai gali mėgautis tiek bekelės teikiamais malonumais, tiek įveikti ilgesnius atstumus nebijodami pervargimo ar motociklo „drožimo“. Lietuviai, vadovaudamiesi užsienio „enduristų“ praktika, kaipmat įvertino „Honda Transalp“, „Kawasaki KLR“, „Aprilia Pegaso“ ar „Yamaha XT“, BMW F650 GS teikiamas privilegijas, o šios klasės modeliai dar iki šiol yra dominuojantys mūsų šalies bekelės motociklų rinkoje.