Tiesa sakant, dar prieš savaitę visi tikėjosi „Lamborghini“ stende pamatyti „Murcielago“ pakeisiantį „Jota“ automobilį. Deja, jo premjeros dar teks palaukti, o automobilis sulaukęs tokio didelio žurnalistų dėmesio yra naujasis „Sesto Elemento“.
„Lamborghini“ bosas labai džiaugiasi šiuo automobiliu. Pasak jo, tai yra sportinių automobilių ateitis, o ypatingos modernios technologijos demonstruoja jo vadovaujamos kompanijos požiūrį į ateitį.
„Šis superautomobilis rodo kaip ateityje atrodys greiti automobiliai – jis suderina ekstremaliai mažą svorį, ekstremaliai modernias technologijas ir ypač didelį vairavimo malonumą. Šiame modelyje panaudotus techninius sprendimus mes būtinai perkelsime visiems mūsų modeliams“, – pasakojo Stephanas Winkelmannas.
Kol dar nepamiršome, pasakysime, kad šis automobilis yra koncepcinis – greitu metu keliuose jo nepamatysime. Tačiau lenktynių trasai jis pasirengęs, o techniniai parametrai sufleruoja, kad joje jis nebus dažnai aplenktas.
Labiausiai pritrenkiantis „Lamborghini Sesto Elemento“ parametras yra jo svoris – lygiai 999 kg. Tai maždaug 200 kg mažiau nei šiuo metu gaminamas lengviausias markės automobilis.
Iš anglies pluošto pagaminto automobilio gale yra V10 variklis išvystantis 570 Ag, o jo galia tenka visiems keturiems ratams. Vienai šio automobilio arklio galiai tenka tik 1,75 kg svorio.
„Lamborghini“ šiam modeliui pavadinimą sugalvojo pažiūrėję į periodinę cheminių elementų lentelę. Anglis ten pažymėta šeštu numeriu. O būtent anglies pluošto panaudojimas ir išskiria iš automobilį iš kitų.
Tiesa sakant, „Lamborghini“ yra pirmoji pasaulyje kompanija, kuri be kitų pagalbos gali pati sumodeliuoti, pagaminti ir išbandyti šią lengvą, bet stiprią medžiagą.