Visų pirmą apžvelkime, kuo stebins modelis „F800 Style“. „Daimler“ dizaino strategijos departamento vadovas Gordenas Wageneras, kalbėdamas apie šį konceptą, pabrėžia, kad tai bus visų naujų CLS modelių prototipas.
Automobilyje žadama įdiegti ypatingą sistema: hibridinis variklis, varomas benzinu ir elektra. Konceptas turėtų pasiekti 400 AG ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,7 sek. Kalbant apie degalų sąnaudas, liežuvis neapsiverčia jų įvardyti. Žadama viso labo 3 l/100 km. Įstrigus spūstyje jums nereikės žaisti su greičio ir stabdžio pedalais, nes įjungus sekimo programą, automobilis neviršydamas 45 km/val. greičio važiuos paskui priekyje esančią transporto priemonę. Sistema reaguos į staiga atsirandančią kliūtį ne tik priekyje, bet ir gale.
Po šio modelio vargu ar nustebinsi Ženevos parodos lankytojus, bet bendrovė „Carlsson“ mėgins tai padaryti naujuoju konceptu „Mercedes-Benz C25 Super-GT“. Iš viso bus pagaminti tik 25 vienetai, maža to, vokiečių gamintojai pardavinės (apie 510 tūkst. eurų) ši automobilį po vieną į valstybę. Automobilių tobulinimo kompanija „Carlsson“ siekia, kad pirkėjas mašiną naudotų kiekvieną dieną, ne tik savaitgaliais.
Po variklio dangčiu bus V12 bi-turbo 6 l darbinio tūrio variklis, pasiekiantis 753 AG. Iki 100 km/val. Mašinytė įsibėgės per 3,7 s. Maksimalus greitis – 352 km/val. Patobulintas „C-Tronic Suspension“ sistema: greičiau reaguos į besikeičiančią kelio dangą, koreguodamas pakabos parametrus priklausomai nuo greičio. Dvidešimties colių ratlankiai pagaminti būtent šiam modeliui.
Gamintoja giriasi, kad autmobiliai, kurie bus pagaminti šiais metais, jau visi užsakyti.