Billas Gatesas kaip asmeninį marketingo konsultantą pasisamdė lietuvį

Billas Gatesas grįžta į „Microsoft“ ir asmeniniu konsultantu renkasi pasaulyje žinomą marketingo strategijos web 2.0 amžiuje konsultantą Liną Šimonį.
Billas Gatesas
Bilas Geitsas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Marketingas

„Laikai pasikeitė ir „Microsoft“ laukia nauji iššūkiai, susiję su web 2.0 ideologijos įsigalėjimu ir naujomis marketingo galimybėmis web 2.0 eroje. „Microsoft“ planuoja ir naujajame amžiuje būti lyderiu, todėl renka pačių geriausių specialistų komandą. Liną Šimonį pasisamdyti asmeniniu marketingo strategijos konsultantu paskatino jo parašyta el. knyga „The New Rules of Business Blogs“, – teigia „Microsoft“ įkūrėjas B.Gatesas.

„Pastaruoju metu dažnai bendrauju su įvairių sričių profesionalais iš viso pasaulio. Pastebėjau, kad užsieniečiai yra atviresni bendradarbiavimui nei lietuviai. Kai man parašė B.Gatesas, buvo iš tiesų netikėta. Tai, kad kompiuterinių technologijų pradininkas man patiki būti asmeniniu konsultantu, – didžiausias mano 17 metų darbo įvertinimas“, – sako L.Šimonis.

Neoficialiais duomenimis, amerikiečio ir lietuvio susitikimas artimiausiu metu numatomas Lietuvoje. Spėjama, kad B.Gatesas vizitą į Europą derins su skrydžiu į Londoną, kur šiais metais planuojama įkurti „Billo ir Melindos fondo“ biurą, rašoma pranešime spaudai.

L.Šimonis – 17 metų patirtį turintis marketingo strategijos specialistas, pirmojo lietuviško asmeninio puslapio apie marketingą www.pozicionavimas.lt autorius. L.Šimonis „BusinessWeek“ ekspertų grupės narys, el.knygų „The New Rules of Business Blogs“ ir „The 2 Marketing Steps Every Women's Basketball Team should make“ autorius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis