„Linkomanija“ uždaroma

Failų dalinimosi portalas Linkomanija.net šiandien nutraukia veiklą. Išjungti serverius planuojama dieną.
Linkomanija.net užsidarė.
Linkomanija.net uždaryta. / 15min.lt nuotr.

15min.lt šaltinių teigimu, toks sprendimas buvo priimtas dėl pastaruoju metu suintensyvėjusio „antipiratų“ spaudimo. Primename, jog šįmet „Linkomaniją“ į teismą padavė korporacija „Microsoft“, be to, vakar policija apskundė išteisinamąjį nuosprendį šio tinklalapio vartotojui, kuris kaltinamas autorių teisių pažeidimais.

Be to, neseniai policija, padedama Lietuvos antipiratinės veiklos asociacijos (LANVA), nustatė vyrą, kuris internete išplatino kino teatruose rodomą filmą „Zero II“. Šioje byloje minima ir „Linkomanija“, kur filmo kopiją atsisiuntė per 43 tūkst. vartotojų.

„Linkomanijos“ administratoriai nusprendė, kad tęsiantis tokiems veiksmams netrukus taps neįmanoma normali tinklalapio veikla, nes jie bus užimti bylomis ir negalės kelti naujų „torrent‘ų“.

Neoficialiais duomenimis, „Linkomanijos“ ir LANVA atstovai praėjusį savaitgalį buvo susėdę prie derybų stalo, tačiau bendro failų dalijimosi modelio, tinkamo tiek vartotojams, tiek autoriams, nerado. Todėl nuspręsta tinklalapį uždaryti.

LANVA atstovai teigė esantys patenkinti šiuo sprendimu. Uždarius populiariausią failų dalijimo tinklalapį, jie tęs ligšiolinę savo veiklą, tikrindami turgavietėse parduodamų kompaktinių diskų turinį bei gaudydami „garažuose“ nelegaliai programas diegiančius saviveiklininkus.

Šaltinių teigimu, uždarius tinklalapį užsidarius vėliau interneto naršyklėje įvedę adresą Linkomanija.net naršytojai bus nukreipiami į oficialų LANVA tinklalapį. Jame bus automatiškai renkami vartotojų IP adresai ir keliami į bendrą įtariamų interneto piratų duomenų bazę.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis