Premjeras Andrius Kubilius išgirdo priekaištus – nacionalinis stadionas bus užbaigtas statyti

Užgriuvusi Lietuvos rinktinės futbolininkų ir sirgalių kritikos lavina premjerą Andrių Kubilių privertė pakeisti nuomonę. Lėšų užbaigti nacionaliniam stadionui Vilniuje bus surasta.
Nacionalinis stadionas vieniems Vilniaus politikams atrodo nelabai reikalingas, kitiems – būtinas objektas.
Užbaigiant nacionalinio stadiono statybas siūloma pasinaudoti ir tautos pagalba. / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

Lietuvos Vyriausybės sprendimas sutapo ir su pagaliau baigta stadiono statybos bei valdymo projekto galimybių studija.

„Į stadioną jau investavus 200 mln. litų, jį nugriauti būtų neprotinga. Parduoti neapsimoka – abejojame, ar atsirastų pirkėjas, kuris pasiūlytų panašią kainą. Žemė ant Šeškinės kalno taip pat nederlinga – net bulvės joje nederėtų“, – rašoma konsultantų išvadose.

Apskaičiuota, kad užbaigti dar 1987 metais pradėtą statyti nacionalinį stadioną, kuriame turėtų tilpti iki 30 tūkst. žiūrovų, kainuotų apie 300 mln. litų.

Lėšų tikimasi gauti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, UEFA ir Lietuvos Vyriausybės. Prie nacionalinio stadiono statybų pabaigos žada prisidėti ir Vilniaus „Akropolis“, mainais išplėsiantis automobilių stovėjimo aikšteles. Žemė ant Šeškinės kalno taip pat nederlinga – net bulvės joje nederėtų.

Konsultantai pataria, jog ženkliai sumažinti stadiono sąmatą galėtų ir tautos pagalba: „Egiptiečiai savo rankomis ir už minimalų užmokestį sugebėjo pasistatyti piramides. Šį modelį galima pritaikyti ir Lietuvoje“.

Kita populiari išeitis, pasak Vyriausybės atstovo, – pakelti mokesčius.

„Akivaizdu, kad Lietuvos žmonės gali mokėti ir didesnius mokesčius. O meilė futbolui, kurią tauta pademonstravo kritikuodama Vyriausybės sprendimą neskirti pinigų stadionui, tik dar labiaus suvienys bendram tikslui“, – sakė atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis