„Aišku, kad tenka vengti didesnių kelių, ir tenka pripažinti, kad dviračių infrastruktūra atskiruose miestuose yra išplėtota tikrai nepakankamai. Arba kur ji plėtojama, tai kartais labai keistai plėtojama – mini, mini dviračių taku, ir jis baigiasi stulpu. Atrodo, kad tie, kurie tuos takus tiesia, patys ant dviračių nėra atsisėdę“, – Lietuvos radijui antradienį sakė A.Kubilius.
Anot jo, tuo, kad dviračių eismas būtų saugus turėtų rūpintis patys dviratininkai, automobilių vairuotojai ir savivaldybės. Kaip gerą pavyzdį jis minėjo Panevėžio miestą.
„Galime džiaugtis, pavyzdžiui, Panevėžio miesto savivaldybe, kur žinomas dviračių entuziastas ponas Alfonsas Barauskas kartu su savivaldybe pasiekė, kad Panevėžys, berods, pirmauja visoje Lietuvoje pagal dviračių takų tankį. Iš to pavyzdį gali imti ir visi kiti miestai“, – teigė premjeras.
„Pasirodo, tam reikia daugiau entuziazmo, supratimo ir išminties negu kokių nors ypatingų kitų sąlygų ar ypatingų pinigų, ar ypatingų technologinių sprendimų. Paprasčiausiai reikia entuziazmo ir tvarkos“, – kalbėjo Vyriausybės vadovas, atsakydamas į pastabą, kad net ir brangstant kurui dėl takų trūkumo dviratis nėra patogi ir saugi susisiekimo priemonė.
Jis pats sakė nebandęs važiuoti į darbą dviračiu Vilniuje.
„Vis pasvajoju gal tokia galimybe pasinaudoti, bet esu vienas iš tų ne vieversių. Iš ryto iš karto šokti ant dviračio man būtų per didelis išbandymas“, – juokavo premjeras.