Projektą inicijavusios nekilnojamojo turto vystymo bendrovės „Realco“ pardavimų direktorius Marijonas Chmieliauskas sako, kad dviratis didmiesčių gyventojams jau tapo ne transporto priemone, o gyvenimo būdu ir džiaugiasi, kad vis daugiau infrastruktūros vystytojų atsižvelgia į tai.
„Dviratis dar neseniai buvo tik laisvalaikio ir sporto priemonė. Dabar jis yra tarsi pasikeitusio gyvenimo būdo simbolis: galima išvystyti vis daugiau žmonių, skubančių rytais į darbą šia ekologiška transporto priemone, besirenkančių ją kaip alternatyvą tiek automobiliui, tiek viešajam transportui. To nebūtų įmanoma be vis tankėjančio sostinės dviračių takų tinklo, be biurų statytojų, kurie pritaiko statinius dviratininkų poreikiams. Prie planuojamo nutiesti Vilniaus miesto savivaldybės dviračių tako yra „Linkmenų ežerai“: čia įsikūrę jauni ir aktyvus žmonės galės pajausti, ką reiškia laisvė judėti dviračiu ne tik apylinkėse, tačiau ir į pagrindines miesto vietas – tai leis jau kitąmet šalia kvartalo nutiestas dviračių takas“, – teigia M. Chmieliauskas.
Vilnius yra viena žaliausių sostinių Europoje, todėl laisvą nuo mokslų ar darbo laiką tiesiog nuodėmė leisti namie, ypač kai už lango saulėta. Projekte dviratininkai ir dviračių entuziastai ras informacijos apie esamus dviračių takus, kuriais vykdami galės pasigrožėti įvairiomis Vilniaus vietomis, pasisems idėjų aktyviam savaitgalio ir laisvalaikio praleidimui. Tikime, kad tai bus įdomu ne tik jau esamiems dviratininkams, tačiau ir daliai žmonių padės iš naujo atrasti šią ekologišką transporto priemonę.
Kad išvykos būtų saugios, priminsime Kelių eismo taisyklių nuostatas, kurios galioja dviratininkams; pristatysime inovacijas, kurios palengvins dviratininkų gyvenimą: nuo elektrinių dviračių iki įvairių priedų. Pakalbėsime ir apie tai, kiek sveika mums važinėti dviračiu, kokie teigiami pokyčiai vyksta mūsų organizme.
Taip pat domėsimės būsimais dviračių takus – kaip keisis Vilnius šiemet ir po kelių metų, kokių naujų trasų galime tikėtis. Kelsime problemas – ko reikia, kad Vilniuje būtų daugiau dviračių takų, jis taptų draugiškesnis šios transporto priemonės entuziastams. Juk prie dviračių populiarinimo prisideda ne tik tankesnis dviračių takų tinklas, tačiau ir į dviratininkams draugiškesnės darbovietės su dviračių stovais ir dušais, nekilnojamojo turto vystytojai, kurie statydami ir plėtodami teritorijas, atsižvelgia į dviratininkų poreikius.
Visus su dviračių sezonu ir gerų įspūdžių ant „balno“!