1. „Coca-Cola“ atsirado 1886 m. Jos recepto kūrėjas Johnas Pembertonas iš pradžių reklamavo „Coca-Cola“ kaip vaistą, teigdamas, kad ji gydo galvos skausmus, impotenciją ir priklausomybę nuo morfijaus.
2. Gėrimo sudėtis – paslaptis. „Coca-Cola“ koncentrato receptas yra nuo pat „Coca-Cola“ bendrovės įkūrimo saugoma paslaptis. Šis receptas dabar yra laikomas labai gerai apsaugotame seife, o mintinai jį žino vos keli bendrovės darbuotojai.
3. „Coca-Cola“ sudėtyje iš pradžių buvo kokaino. 1885 m., kai gėrimas buvo išrastas, kokainas dar buvo legalus: jo buvimo faktą žymėjo ir žodelis „Coca“ gėrimo pavadinime. Tuo metu kokainas buvo ir nemažos dalies vaistų ingredientas. Vis dėlto netrukus JAV kilo diskusijos dėl kokaino daromos žalos sveikatai, ir jau 1891 m. „Coca-Cola“ kokaino kiekį gėrime sumažino iki minimumo: vienoje skardinėje esantis kokaino kiekis prilygo vos tūkstantajai gramo daliai. 1929 m. kokaino gėrime nebeliko išvis.
4. Kokos lapų ekstraktas išlieka recepto dalimi iki dabar. Su „Coca-Cola“ susijusi bendrovė „Stepan Company“ išlieka vienintele JAV kompanija, galinčia legaliai į JAV įvežti kokos augalo lapus. Bendrovė iš šių lapų pašalina kokainą ir jau nebeturinčius kokaino lapus parduoda „Coca-Cola“.
5. Anksčiau „Coca-Cola“ kartais buvo pilstoma į žalios spalvos buteliukus. Iš to jau vėliau gimė mitas, kad anksčiau „Coca-Cola“ būdavo žalios spalvos.
6. „Coca-Cola“ nesukūrė Kalėdų senelio. Skirtingai negu teigia legenda, ne „Coca-Cola“ gaminanti bendrovė pirmoji aprengė Kalėdų senelį raudonai baltais drabužiais. Kalėdų senelio, kaip stambaus sudėjimo vyro su raudonu paltu ir balta barzda, įvaizdis buvo paplitęs jau XX a. pradžioje. Ištraukos iš senų laikraščių straipsnių rodo, kad maždaug 1925 m. Kalėdų senelis jau atrodė taip, kaip dabar, o žymiosios „Coca-Cola“ reklamos su juo prasidėjo tik ketvirtajame dešimtmetyje.
7. „Fanta“ buvo sukurta nacistinėje Vokietijoje. Kai dėl amerikiečių nacistinei Vokietijai paskelbto prekybos embargo „Coca-Cola“ koncentratą pasidarė labai sunku įvežti į šią šalį, „Coca-Cola“ bendrovė nutarė sukurti naują gėrimą, gaminamą tik iš produktų, kuriuos tuo metu buvo galima gauti Vokietijoje.
8. „Coca-Cola“ kurį laiką slapčia buvo eksportuojama sovietams. SSRS maršalas Georgijus Žukovas labai mėgo „Coca-Cola“, bet bijojo būti pamatytas ją geriant, nes SSRS šis gėrimas buvo Amerikos imperializmo simbolis. Jis paprašė amerikiečių, kad šie susisiektų su „Coca-Cola“ bendrove ir išsiaiškintų, ar ji gali pagaminti „Coca-Cola“, kuri nebūtų juodos spalvos. Bendrovei padaryti to pavyko, ir taip gimė vadinamoji „Baltoji kola“. Ji buvo tokio pat skonio kaip „Coca-Cola“, bet bespalvė ir pilstoma į paprastus stiklinius butelius be etikečių. Būtent tokia „Coca-Cola“ kurį laiką buvo gabenama į SSRS.
9. „Coca-Cola“ vengė Izraelio. Po II pasaulinio karo „Coca-Cola“ ilgą laiką sąmoningai nežengė į Izraelio rinką. Bendrovė bijojo, kad tuomet jos produktai praras populiarumą daug didesnėje arabų šalių rinkoje. Tik 1966 m. tai iškilo į viešumą. JAV prasidėjo protestai ir raginimai boikotuoti „Coca-Cola“. Pabūgusi neigiamos reakcijos, „Coca-Cola“ paskelbė netrukus atidarysianti gamyklą Tel Avive. Tada jau supyko arabų šalys: iki pat 1991 m. Arabų lyga draudė prekiauti „Coca-Cola“ jai priklausančiose šalyse.
10. „New Coke“ skandalas. 1985 m. „Coca-Cola“ bendrovė paskelbė, kad šio gėrimo daugiau nebepardavinės: jį pakeis naujo recepto gėrimas, pavadintas „New Coke“. Vis dėlto įvyko tai, ko niekas nesitikėjo. Nors visi testai, atlikti prieš „New Coke“ paleidimą į rinką, rodė, kad amerikiečiams naujojo gėrimo skonis patinka labiau nei klasikinės „Coca-Cola“, išgirdę, kad jų per dešimtmečius pamėgto gėrimo parduotuvėse nebeliks, amerikiečiai pasipiktino. „New Coke“ buvo labai nepopuliari ir todėl „Coca-Cola Company“ į parduotuves grąžino klasikinę „Coca-Cola“.
11. Rytinė „Coca-Cola“. 1987–1988 m. „Coca-Cola“ įvairiose pasaulio šalyse bandė vykdyti ne itin pasisekusią kampaniją, kurios tikslas buvo skatinti „Coca-Cola“ gerti rytais kaip alternatyvą kavai ar arbatai.
12. Nesėkminga vagystė. 2006 m. viena „Coca-Cola“ bendrovės darbuotoja pavogė slaptąją „Coca-Cola“ formulę ir bandė ją parduoti „Pepsi“ už 1,5 mln. dolerių. Tačiau „Pepsi“ pasielgė garbingai ir tiesiog pranešė apie darbuotojos pasiūlymą „Coca-Cola“ bendrovei, o ši informavo policiją. Vagilė buvo areštuota.
13. Netirpstantys dantys. Yra žmonių, kurie tiki, kad jei „Coca-Cola“ stiklinėje nakčiai paliksi dantį, jis ištirps. Taip nebus: „Coca-Cola“ sudėtyje išties yra rūgščių, bet jos nėra tokios stiprios, kad ištirpintų dantis. Neištirpins jos ir, tarkime, monetos arba nago, palikto gėrime per naktį. Per ilgesnį laiką dantis ištirptų, tačiau lygiai taip pat jis ištirptų, ir, tarkime, ilgam laikui paliktas apelsinų sultyse.
14. Ronaldinho, negerk „Pepsi“. 2012 m. „Coca-Cola“ nutraukė reklamos sutartį su Ronaldinho, kadangi fotografai jį „prigavo“ po spaudos konferencijos geriantį „Pepsi“.
15. „Coca-Cola“ draugauja su mada. 2012 m. specialią „Coca-Cola“ buteliukų kolekciją sukūrė žymus dizaineris Karlas Lagerfieldas.
16. Skirtingose pasaulio valstybėse „Coca-Cola“ skonis skiriasi. Pagrindinis koncentratas, naudojamas gaminant „Coca-Cola“, visame pasaulyje yra vienodas, o jo formulė yra slapta. Tačiau likę ingredientai gali šiek tiek skirtis – pavyzdžiui, JAV ir Meksikoje į „Coca-Cola“ dedamas cukrus yra gaminamas iš skirtingų augalų.
17. Pasaulinis populiarumas. Legaliai „Coca-Cola“ įsigyti negalima tik dviejose pasaulio valstybėse – Kuboje ir Šiaurės Korėjoje.