Uždraustųjų sąrašas: 21 reklama, kurią atsisakyta transliuoti per amerikietiškojo futbolo lygos finalą „Super Bowl“

Net jei užsakovas pasiryžęs sumokėti 4 milijonus JAV dolerių už 30 sekundžių reklaminį vaizdo klipą per amerikietiškojo futbolo lygos finalą „Super Bowl“ („Supertaurė“), tai nereiškia, kad jam tai bus leista padaryti.
Televizija
Televizija / 123RF nuotr.

Nuo pernelyg seksualių iki įžeidžiančių – per pastaruosius dešimt metų „Super Bowl“ organizatoriai atsisakė rodyti visą galybę reklamų.

Tačiau, kaip pastebi „Business Insider“, nors reklamų ir nerodo televizija, jos pritraukia nemažai dėmesio į pačią kompaniją. „Aš atsimenu, kai prieš kelerius metus nebuvo leista rodyti vienos „Bud Light“ reklamos per „Supertaurę“, „Bud“ ją išplatino internete su pavadinimu „Supertaurės“ reklama, kurios televizijos nenori, kad jūs pamatytumėte„. Tai buvo labai gudru – vos per kelias dienas „Youtube“ ją peržiūrėjo apie milijonas žmonių“, – portalui sakė reklamos ekspertas Taninas Blumbergas.

Įprasta praktika – kai įmonė gauna neigiamą atsakymą dėl prašymo transliuoti jos reklamą, išplatina apie tai pranešimą spaudai ir vis tiek susilaukia dėmesio.

„Business Insider“ atrinko 21 plačiausiai nuskambėjusią reklamą, kuri buvo uždrausta rodyti „Supertaurėje“ per pastaruosius 10 metų:

VIDEO: „SodaStream“
VIDEO: „PornHub“
VIDEO: „The Big and the Beautiful“
VIDEO: „JesusHatesObama.com“
VIDEO: Ashley Madison puslapis
VIDEO: „Lookup316.com“
VIDEO: „Electronic Arts“ reklama „Dante's Inferno“
VIDEO: „Bud Light“
VIDEO: „Man Crunch“
VIDEO: KGB
VIDEO: „GoDaddy“
VIDEO: PETA
VIDEO: Ashley Madison puslapis
VIDEO: „Catholic Vote“
VIDEO: „GoDaddy“
VIDEO: „Bud Light“
VIDEO: „Bud Light“
VIDEO: „Bud Light“
VIDEO: „Bud Light“
VIDEO: „Airborne“
VIDEO: „United Church of Christ“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis