Nuo pernelyg seksualių iki įžeidžiančių – per pastaruosius dešimt metų „Super Bowl“ organizatoriai atsisakė rodyti visą galybę reklamų.
Tačiau, kaip pastebi „Business Insider“, nors reklamų ir nerodo televizija, jos pritraukia nemažai dėmesio į pačią kompaniją. „Aš atsimenu, kai prieš kelerius metus nebuvo leista rodyti vienos „Bud Light“ reklamos per „Supertaurę“, „Bud“ ją išplatino internete su pavadinimu „Supertaurės“ reklama, kurios televizijos nenori, kad jūs pamatytumėte„. Tai buvo labai gudru – vos per kelias dienas „Youtube“ ją peržiūrėjo apie milijonas žmonių“, – portalui sakė reklamos ekspertas Taninas Blumbergas.
Įprasta praktika – kai įmonė gauna neigiamą atsakymą dėl prašymo transliuoti jos reklamą, išplatina apie tai pranešimą spaudai ir vis tiek susilaukia dėmesio.
„Business Insider“ atrinko 21 plačiausiai nuskambėjusią reklamą, kuri buvo uždrausta rodyti „Supertaurėje“ per pastaruosius 10 metų: