„Adventur“ kviečia atrasti pasaulio ir Lietuvos miestus bei miestelius

Sausio pabaiga – naujų kelionių planavimo metas. „Ateik pasiruošęs“, – savo ištikimus lankytojus į „Litexpo“ parodų ir kongresų centrą Vilniuje jau ketvirtąjį kartą kviečia tarptautinė turizmo ir aktyvaus laisvalaikio paroda „Adventur“. Svarbiausias šių metų parodos akcentas – miestų turizmas.
„Adventur“
„Adventur“ / Projekto partnerio nuotr.
Temos: 1 „Adventur“

„Tikimės, kad paroda „Adventur“ šiais metais paskatins atrasti Lietuvos miestus ir miestelius, – sako vieno iš parodos organizatorių, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos vadovė Jurgita Kazlauskienė. – Miestų turizmas populiarėja Europoje. Įdomu, išmoninga ir netgi madinga rinktis savaitgalio kelionę po gimtinės miestus, o ne pirkti bilietą į Paryžių ar Barseloną“.

Statistika rodo, kad per devynis 2015-ųjų metų mėnesius vietos turistas, keliaudamas po Lietuvą, išleido 8,4 procentais daugiau pinigų, nei praėjusiais metais. Lietuvos apgyvendinimo įstaigų pateikta statistika rodo, kad vietos turizmas išaugo beveik 11 procentų. „Tai – džiuginanti tendencija, – sako Valstybinio turizmo departamento direktorė J.Kazlauskienė. – Keliaudami po Lietuvą mūsų šalies gyventojai augina turizmą, padeda šiai rinkai atsigauti ir kompensuoja tai, ką praradome Rytų rinkose“.

Projekto partnerio nuotr./„Adventur“
Projekto partnerio nuotr./„Adventur“

„Ketvirtus metus rengiame tarptautinę turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodą „Adventur“, – sako „Litexpo“ parodų grupės vadovė Jolanta Masiulienė. – Per šį laiką įsitikinome, kad vietos turizmas slepia neatrastus lobius, tačiau esame pernelyg kuklūs ir ne visada mokame ar drįstame save girti“. 

J.Masiulienės įsitikinimu, kiekvienas Lietuvos miestas yra išskirtinis ir unikalus. Parodoje savo miestų tapatybę ir išskirtinumą pristatys Alytaus, Anykščių, Birštono, Biržų, Druskininkų, Ignalinos, Jonavos, Jurbarko, Kaišiadorių, Kauno ir Kauno rajono, Kėdainių, Klaipėdos ir Klaipėdos rajono, Šilutės, Skuodo, Kretingos, Kupiškio, Lazdijų, Marijampolės, Mažeikių, Molėtų, Neringos, Pagėgių, Palangos, Panevėžio, Plungės, Prienų, Radviliškio, Raseinių, Rokiškio savivaldybės, Šešupės euro regionas, Šiaulių ir Šiaulių rajono, Švenčionių, Tauragės, Trakų, Ukmergės, Utenos, Varėnos, Vilniaus ir Vilniaus rajono, Zarasų savivaldybės ir turizmo informacijos centrai, Žemaitijos regionas.

Miestų salelės ir modernus, oro balioną primenantis Valstybinio turizmo departamento stendas įsikurs trečiojoje parodų ir kongresų centro „Litexpo“ salėje. „Konkurencija tarp miestų ypatingai juntama rinkodaroje“, – sako parodos „Adventur“ projekto vadovė Dovilė Vertelytė-Saldukienė.  Jai pritaria ir Turizmo departamento vadovė J.Kazlauskienė: „Konkurencinga aplinka turizmą taip pat skatina, kiekvienas miestas ieško kelių, naujų idėjų, kaip kiekvieną apsilankymą padaryti kuo labiau įsimenantį, kokių naujovių, kokių edukacinių programų pasiūlyti. Labai svarbu turistus paskatinti ne vienam apsilankymui, o kad jie grįžtų ir dar paragintų apsilankyti draugus“.

Vilniaus miestas parodoje turės ypatingą – Parodos miesto – statusą. „Akcentuosime miesto naujoves, kviesime į mūsų miesto renginius, įvairias ekskursijas, padėsime atrasti naujas vietas, platinsime informacinius leidinius, žemėlapius. Jaunimui pristatysime naują maršrutą-komiksą „Vilnius. Eime“, veiks linkėjimų ir kvietimų paštas“, – taip Vilniaus pasirodymą parodoje planuoja Vilniaus miesto savivaldybės administracijos, Švietimo, kultūros ir sporto departamento Turizmo skyriaus vyriausioji specialistė Jurga Pociūtė-Mikūtienė.   

Projekto partnerio nuotr./„Adventur“
Projekto partnerio nuotr./„Adventur“

Ketvirtojoje „Litexpo“ salėje, kaip įprasta, įsikurs aktyvaus laisvalaikio organizatoriai. Čia bus galima nusipirkti sporto, laisvalaikio prekių, susipažinti su aktyvaus laisvalaikio, sporto būrelių organizatoriais, įsigyti pigesnių abonementų į sporto klubus bei pramogų kompleksus.

Šiais metais „Adventur“ parodoje savo stendą turės Rusijos oro linijos, parodos lankytojams pristatysiančios skrydžius į tolimas pasaulio šalis. Pirmą kartą parodoje dalyvaus „Air Baltic“ oro linijos, prie parodos komunikacijos prisidės „Rynair“ bendrovė. „Tai nauja tendencija, praėjusiais metais parodoje dalyvavo tik vienintelės, Turkijos oro linijos“, – sako D.Vertelytė-Saldukienė.  

Penktoji „Litexpo“ salė skirta turizmo verslui. Pirmą kartą į Vilnių atvyksta Ukrainos, Portugalijos, Filipinų turizmo verslo atstovai. „Džiaugiamės, kad „Adventur“ vardas plačiai pasklidęs, šalių atstovai, turizmo agentūros ieško kontaktų, kelių, noriai dalyvauja parodoje, o Vilnių vertina kaip puikią vietą verslo susibūrimui“, – sako D. Vertelytė-Saldukienė ir priduria, kad užsienio šalių atstovai parodoje taip pat pristatys įdomiausius, populiariausius, turistų labiausiai mėgstamus savo miestus. Miestų pristatymai vyks didžiojoje parodos scenoje.  

Šių metų „Adventur“ paroda išsiskiria renginių gausa. Vyks geografijos konkursas „Pažink Lietuvos miestus“, kuriame dalyvaus 6-9 klasių mokiniai, taip pat interaktyvios geografijos pamokos-viktorinos, kurioms klausimus ruoš parodoje dalyvaujantys miestai, seminaras geografijos mokytojams.

Temą „Paragauk pasaulio“ parodoje padės įgyvendinti specialiai parodai žiemos sezoną atidarę „Open Kitchen“ – atviro restorano organizatoriai.

Socialinis projektas „We Love Lithuania“ rengia unikalų Lietuvos nuotraukų čempionatą, parodoje vyks didysis čempionato finalas.

Tęsis ir parodos tradicija tapęs renginių ciklas – „Kelionės – mano gyvenimo būdas“. Jame savo kelionių istorijomis dalinsis žinomi šalies muzikos, meno, televizijos žmonės, garsūs keliautojai.

Iš viso parodoje dalyvaus daugiau nei 200 turizmo verslo atstovų iš 35 pasaulio šalių ir įvyks daugiau kaip 100  renginių. Paroda „Adventur“ Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ vyks sausio 22-24 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis