Jaunos moterys, pastebi leidinys, siekia bet kokia kaina išpopuliarėti socialiniuose tinkluose, tinklaraščiuose ir videodienoraščiuose, o jeigu išgarsėti nepavyksta – bent jau įamžinti savo stiliaus paslaptis „Facebook“, „Instagram“ ar „Twitter“. Be to, ten pat galima nusipirkti vieną ar kitą patikusį daiktą, tereikia vieno mygtuko spūstelėjimo.
Tad užuot pirkusios įprastinius drabužius, britės kur kas dažniau nei anksčiau renkasi sukneles, sijonus ir aksesuarus, kurie yra tarsi iš naujausių mados kolekcijų ir kokiu dėvi įžymybės. Net jeigu tai tik pigios kopijos.
Atnaujinti garderobą eilinė Didžiosios Britanijos moteris siekia greitai, kaip ir atsikratyti naujais daiktais – neretai po kelių dienų ką tik įsigyti drabužiai keliauja į interneto aukcionus, nes nelabai pasiturinčios jų savininkės trokšta vėl nusipirkti ką nors naujo.
Pirkėjų spaudžiami prekybos tinklai skuba atnaujinti savo kolekcijas taip pat gerokai dažniau. Anksčiau drabužiai neretai būdavo siuvami Kinijoje ar Indijoje, bet visas procesas – užsakymas, gamyba, pristatymas – užtrukdavo apie kelis mėnesius. O tai per ilgas laikas asmenukių erai. Tad dabar rūbai siuvami Rytų Europoje ar net pačioje Didžiojoje Britanijoje, kad tik būtų greičiau.
Išpopuliarėjo ir dar viena paslauga – drabužių nuoma, juk tai labai patogu norint įsiamžinti vos kartą su nauju apdaru.