Pirmąjį namą lėktuve amerikietis pastatė Portlendo priemiesčiuose, kur praleidžia šešis metų mėnesius.
1999 m. buvęs elektronikos inžinierius turėjo viziją: senus „Boeing 727“ lėktuvus apsaugoti nuo pavertimo metalo laužu juos panaudot iš naujo. B.Campbellas mano, kad lėktuvų išsaugojimas yra vienas iš jo tikslų gyvenime.
Jis yra vienas iš nedaugelio žmonių, kurie senus „Boeing 727“ lėktuvus yra pavertę savo namais. Kiek tiksliai tokių žmonių pasaulyje, nežinoma
Jis yra vienas iš nedaugelio žmonių, kurie senus „Boeing 727“ lėktuvus yra pavertę savo namais. Kiek tiksliai tokių žmonių pasaulyje, nežinoma.
Pasaulio aviacijos lyderių asociacija ( Aircraft Fleet Recycling Association - AFRA), tarp kurių yra ir „Boeing“, skaičiuoja, kad per artimiausius trejus metus bus išmontuota nuo 1,2 iki 1,8 tūkst. orlaivių, o per artimiausius kelis dešimtmečius kasmet metalo laužu virs nuo 500 iki 600 orlaivių.
B.Campbellas iš pradžių ketino namą pastatyti iš krovininių mikroautobusų, tačiau vėliau pamanė, kad lėktuvas namui tiktų labiau. Nusipirkti orlaivį jis nusprendė po to, kai išgirdo, jog tai padarė kirpėjas iš Misisipės.
Dabar, po ilgų statybų ir sunkių išmoktų pamokų, amerikietis nutarė ir vėl imtis darbo – šįkart su „Boeing 747“ Japonijoje, kur praleidžia kitus pusę metų.
Dabar B.Campbellas dirba stengdamasis atkurti kai kurias pirmines lėktuvo dalis nuo kabinos iki laiptų, LED apšvietimo ir t.t.