Anot organizatorių, vargu ar dalyviai turės laiko miegui – per tris dienas jie turės nuversti kalnus. Jų laukia idėjų prezentacijos, marketingo planų kūrimas, biudžetų derinimas bei daugybė kitų darbų. Tam, kad inovacijų kūrėjai turėtų daug energijos, „ChangeMakers‘ON“ partneriai Kauno kolegija, dedikavo pačius išradingiausius studentus, kurie pasirūpins, kad dalyviai gautų tik sveiką, energijos kupiną maistą.
„Pamaitinti visus „ChangeMakers‘On“ dalyvius – didelis iššūkis. Viską gaminsime patys, net kepsime duoną. Svarbiausia – viskas iš sveikų ir paprastų produktų. Bet maistas bus išraiškingo skonio.“ – tikina „ChangeMakers‘ON“ vyriausiasis virėjas, Kauno kolegijos Viešojo maitinimo studentas, Valdas Žvinakevičius.
Valdas įsitikinęs, jog sveiki patiekalai padės dalyviams geriau dirbti. Ypač prie to prisidės dalyvių pusryčiai: rytinės energijos dozę dalyviams užtikrins „ACTIVUS“ avižinės košės bei „Karums“ varškės sūreliai, kurių gamybos metu yra naudojami tik natūralūs pieno produktai.
„Užkandžiauti mėgstantys galės mėgautis KARUMS varškės sūreliais, kurie yra žymiai geresnis pasirinkimas lyginant su kitais saldžiaisiais užkandžiais, tokiais kaip šokoladiniai batonėliai ar saldainiai“, – sako Valdas.
Pasak Kristinos Mačianskytės, SIA „Rīgas Piensaimnieks“ vadovė Lietuvai „KĀRUMS“ varškės sūreliai, tai natūralus ir sveikas užkandis ir desertas galintis paskaninti ir praskaidrinti kiekvieno mūsų dieną. Sūreliai gaminami tik iš natūralaus ir aukšiausios kokybės pieno pagamintos varškės, naudojant tik natūralius priedus bei glaistomi natūraliu šokolado glaistu.
„Šie sūreliai turi esminį maistinį pranašumą – jie gausūs baltymais bei kalciu, Visi Karums produktai, pasižymi savybėmis, kurių griežtai laikomės gamybos metu, t.y. tik natūralūs pieno produktai, gamyboje nėra naudojami konservantai ar augaliniai riebalai, nenaudojame ir dirbtinių dažiklių. O uogos ir riešutai – tik natūralūs. Labai džiaugiamės turėdami galimybę palaikyti ChangeMakers'ON. Mes mielai palaikome ir skatiname geras iniciatyvas, padedančias kurti geresnę mūsų visų ateitį. Mums visiems svarbu, kad pasaulis taptų vieta, kurioje gera gyventi visiems,“ – pakomentavo K.Mačianskytė.
„Sveika mityba yra kompleksinis darinys. Tai yra viena vedamoji sveikos gyvensenos dalis. Nuo to priklauso kaip tu jautiesi, kokia tavo nuotaika. Čia kaip kuras į mašiną – kokį tu įpilsi, taip ir tavo mašina važiuos.“ – teigia virėjas.
Valdas prisijungė prie socialinio verslo ir socialinių inovacijų startuolių savaitgalio renginio, nes pats vieną dieną svajoja pakeisti pasaulį.
„Žmonės vartoja labai daug nesveiko, greito maisto. Praktiškai apie 70-60% žmonių maitinasi labai blogai. Mano vizija, ką aš turėčiau padaryti gero šitam pasauliui, yra sukurti kažką greito ir skanus. Tai – kas pakeistų „McDonalds“ ir kebabus.“ – savo svajone dalinasi vaikinas.
Dalyvių laukia perlinių kruopų salotos, tailandietiškas vištienos troškinys ir dar daugybė įvairiausių patiekalų. Juose dominuos – vaisiai ir daržovės, kuriuos renginiui dovanoja JSC „Kauno vaisių ir daržovių prekyba“.
„Mes visada noriai investuojame į iniciatyvas, kurios padeda tobulėti jaunimui. Socialinis verslas bei jaunimas – mūsų visos šalies ateitis.“ – teigia JSC „Kauno vaisių ir daržovių prekyba“ pirkimų vadovė Giedrė Mikutavičiūtė.
Prie dalyvių geros fizinės būsenos užtikrinimo prisijungė ir UAB „La Bebe“. „Dažnai verslininkai pirmoje vietoje pastato finansinę naudą ir visiškai pamiršta apie socialinius aspektus, kurie, mano nuomone, yra taip pat labai svarbūs žvelgiant į tolesnę perspektyvą. „ChangeMakers‘ON“ – puiki investicija į ateitį. Norime, kad dalyviai jaustųsi gerai.“ – teigia UAB „La Bebe“ direktorius Donatas Šumyla.
„Nealkoholinių gėrimų rinka yra užkimšta produktų, savyje turinčių sunkiai protu suvokiamus cukraus kiekius. Dažnas klientas neskaito etiketėje nurodytos sudėties ir geria tai, kas skanu. Moksliškai yra įrodyta, kad cukrus yra vienas pagrindinių ligų, tokių kaip diabetas, sukėlėjų ir turėtų būti vartojamas su saiku. „Aloe Drink For Life“ produktuose naudojamas minimalus cukraus kiekis, užtikrinantis, kad gėrimas yra pakankamai saldus ir sveikas. Mūsų gėrimuose naudojamas alavijas yra visada tik šviežias – į buteliuką patenka per 36 valandas ir išlieka maloniai traškus.“ – pasakoja Donatas.
Patys dalyviai nebijo, jog neužteks laiko ar jėgų. „Noriu suburti komandą ir su ją dirbti. Tam, kad viską spėtume, reikia neatidėlioti darbų ir pradėti dirbti dabar, dar prieš renginį.“ – sakė „ChangeMakers‘ON“ dalyvis Saulius. Jo komandos plėtojama idėja: išnaudoti švaistomą maistą kaip įperkamus ingredientus, o likučius paversti fermentais, kurie turi daugybę naudojimo paskirčių.
„ChangeMakers‘ON“ – „VšĮ „Europos socialinio verslumo ugdymo ir inovatyvių studijų institutas“, VšĮ „Versli Lietuva“ bei KTU bendras projektas. Renginiu pradedamas bendradarbiavimas socialinio verslo ir socialinių inovacijų srityje. „ChangeMakersON“ renginys yra pirmasis ir tęstinis šio bendradarbiavimo pavyzdys. Prie renginio įgyvendinimo prisideda per 20 Lietuvos ir tarptautinių organizacijų.
Renginyje taip pat dalyvaus užsienio startuolių grupės bei verslo atstovai iš kitų valstybių.
Renginio atidarymo dieną vyks podiumo diskusija tema „Skirtumai tarp socialinio verslo, socialinių įmonė bei socialinės atsakomybės. Kodėl tai svarbu?“ .
Nuoroda į registracijos formą, norintiems dalyvauti podiumo diskusijoje – ČIA.
Susidomėjai ir nori sužinoti dar daugiau? Nori susipažinti su ekspertais ar sužinoti darbotvarkę? Apsilankyk!