Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„CreativeMornings Vilnius“. Kas slepiasi už kavos puodelio?

„CreativeMornings Vilnius“ rytinių susitikimų serija kviečia atsikelti anksčiau ir pradėti penktadienį kūrybiškiau. Balandžio 28 dieną lauksime jūsų Vilniaus Tech Parke 8 val. ryte. Pasitiksime su puodeliu kavos!
Emanuelis Ryklys, kavinės „Crooked Nose & Coffee Stories“ įkūrėjas
Emanuelis Ryklys, kavinės „Crooked Nose & Coffee Stories“ įkūrėjas / Asmeninio archyvo nuotr.

Kiekvienas mėnuo turi specialią temą, kuria kalbama visuose 168 pasaulio miestuose, vienijančiuose „CreativeMornings“ iniciatyvą. Balandis yra apie tai, ko mes galbūt ne visada matome, nepastebime ar nežinome. Apie istoriją.

Balandžio mėnesio pranešėjas – Emanuelis Ryklys, kavinės „Crooked Nose & Coffee Stories“ įkūrėjas, „BRO“ kavos virimo aparato kūrėjas bei kavos konferencijos „Dark Times“ iniciatorius ir tikras kavos entuziastas.

Kai kuriems Emanuelis gali būti pažįstamas iš muzikinės veiklos – savu metu kūrė podcastus „Bangos“. Kavos kultūrą jis pradėjo tyrinėti jau prieš šešerius metus.

Kava jam ne tik rudos skrudintos kavos pupelės. „Tamsaus gėrimo puodelis padeda susitikti su naujais žmonėmis ir pasidalinti idėjomis, žiniomis bei patirtimis“, – teigia E.Ryklys.

„CreativeMornings Vilnius“ Balandžio 28 dieną vyks Vilnius Tech parke, Antakalnio g. 17. Durys atsidaro 8:00. Renginys nemokamas, tačiau registracija privaloma.

Registracijos pradžia Balandžio 24, 11:00.

„CreativeMornings“ rytiniai susitikimai vyksta vieną kartą per mėnesį, penktadienį, ryte – 8.00-10.00 valandą ir yra nemokami. Renginio pradžioje visus atėjusius vaišinam lengvais pusryčiais ir kava.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?