Šį skundą dar kartą galima priskirti amerikietiškoms keistų teisminių ieškinių istorijoms. Nepaisant to, vienam didžiausių greitų sumuštinių tinklui pasaulyje šis atvejis yra katastrofa, bendrovės vardas paniekintas tarptautiniu mastu.
Visame pasaulyje apie 38 tūkstančius „Subway“ restoranų turinčiam tinklui bylą iškėlė du klientai iš Naujojo Džersio valstijos ir vienas iš Čikagos. Greito maisto restoranai skelbė, kad penkis dolerius kainuojantis sumuštinis yra pėdos ilgio – 30,48 cm. Klientai teigia, kad žmonės apgaudinėjami, nes ilgis neatitinka realybės. Tarsi detektyvą surengę amerikiečiai aplankė 17 užkandinių ir vaizdo kamera fiksavo įrodymus. Klientai teigia nė viename restorane neįsigiję iš tiesų pėdos ilgio sumuštinio.
„Ilgis šiuo atveju labai svarbus“, – sako advokatas Tomas Zimmermannas.
Naujojo Džersio klientų advokatas Stephenas DeNittis reikalauja nutraukti klaidinančią reklamą ir atlyginti žalą, kuri vertinama iki penkių milijonų dolerių. Esą už trūkstamą vieną ar du centimetrus sumuštinio klientas sumoka, tačiau produktas neatitinka lūkesčių.
Penkių milijonų dolerių reikalauja vienas Čikagoje gyvenantis nusivylęs klientas. „Ilgis šiuo atveju labai svarbus“, – sako advokatas Tomas Zimmermannas.
„Subway“ atmetė kaltinimus ir pateiktame pareiškime nurodė, kad „sumuštinių ilgis gali šiek tiek skirtis“. Be to, pavadinimas „pėdos ilgio sumuštinis“ yra kaip prekės pavadinimas, o ne ilgio garantija. Šių sumuštinių reklama skleidžiama jau penkerius metus ir iki šiol buvo sėkminga.
Byla už per karštą kavą
Vienas Australijos klientas savo „Facebook“ profilyje patalpino nuotrauką, kurioje matyti sumuštinis ir šalia padėta matavimo juosta. Jis sulaukė daugybės komentarų iš viso pasaulio.
Tai ne pirma protesto akcija, su kuria tenka kovoti greito maisto tinklams. Vienas žymiausių nusiskundimų užfiksuotas 1994 metais, kuomet į teismą „McDonald’s“ padavusi moteris „dėl per karštos kavos“ prisiteisė 2,64 mln. dolerių. Vėliau nuostoliai sumažinti keturis kartus iki 640 tūkstančių, o galiausiai abi šalys sudarė sandorį, kurio detalės neatskleidžiamos.
„Taco“ greito maisto užkandinės prieš kurį laiką sulaukė skundo dėl mėsos kokybės. 2011 metais pripažinta, kad iš tiesų mėsoje tėra 35 proc. tikros mėsos. Priekaištai pažiro ir „McDonald’s" tikros vištienos“ produktui „Chicken McNuggets“, kuriuos vėliau teisme vienas teisėjas įvardino „McFrankenstein“.