Didžiojoje Britanijoje pirmą kartą pasaulyje surengta muilo burbulų paroda

Samo Heatho, kitaip dar žinomo kaip SamSam Bubbleman (liet. burbulų žmogus), darbai žavi ne vieną Londono lankytoją, pamačiusį jo sugebėjimą suformuoti nepaprasto dydžio muilo burbulus.
Samas Heathas stebina Londono lankytojus įspūdingo dydžio burbulais
Samas Heathas stebina Londono lankytojus įspūdingo dydžio burbulais / Kadras iš vaizdo įrašo

Šiam menininkui priklauso net 9 pasaulio rekordai, tarp jų ir didžiausias suformuotas muilo burbulas, kurio dydis siekia net 14,15 m3. S.Heathas į vieną muilo burbulą sugebėjo sutalpinti net 50 žmonių, o kitame suformavo dar 56 burbulus, praneša „The Dailymail“.

Savo pasirodymus Samas rengia šalia žymiausių Londono vietų – prie garsiojo Londono tilto ir šalia Šv. Pauliaus katedros.

„Londono žmonės mano pasirodymus priima su didžiule nuostaba ir susižavėjimu. Net suaugusieji, pamatę šiuos burbulus, tampa tarsi vaikai. Tai matosi jų šypsenose ir spindinčiuose veiduose. Tai tiesiog nuostabus dalykas“, – džiaugiasi Samas Heathas.

Du vaikus auginantis tėvas burbulų kūrimu susižavėjo prieš 22 metus, nuo pat pradžių jis bandė sukurti patį tobuliausią burbulą pasaulyje.

„Burbulų kūrimo menas yra tikras iššūkis, viskas tikrai nėra taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Gero ir didelio burbulo paslaptis – profesionaliai sumaišytas skystis“, – tikina „burbulų žmogus“.

Šiuo metu Samas Heathas dirba su garsiausiais pasaulio „burbuliologais“, kurie pasirodo su tokiomis pasaulio garsenybėmis kaip Paulas McCartney ir kt.

Samas Heathas netgi sukūrė tobulą burbulų kūrimo skystį ir reikiamą įrangą, kad ir paprasti žmonės galėtų mėgautis tuo, kuo užsiima jis pats.

VIDEO: Bubble Art Exhibition at the Grand Marnier Bubble Bar

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis