Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Draudikai sulaukė pageidavimų apsidrausti nuo pasaulio pabaigos

Artėjant 2012 m. gruodžio 21-ajai, kada pagal Majų kalendorių numatoma pasaulio pabaiga, draudimo kompanijos visame pasaulyje sulaukia nemažai norinčiųjų apsidrausti nuo Apokalipsės atėjimo. Baltijos šalių draudikai taip pat sulaukia tokių pageidavimų. Lietuvos ne gyvybės draudimo rinkos lyderis „Lietuvos draudimas“ pastebi, kad artėjant šiai datai pagausėjo ir kitų neįprastų kreipimųsi.
Pranešimai apie pasaulio pabaigą – proga pasipelnyti
Pranešimai apie pasaulio pabaigą – proga pasipelnyti / 123rf nuotr.

Dar šių metų spalio mėnesį Rygoje surengto kompiuterių žaidimų čempionato organizatoriai kreipėsi į pasaulinės draudimo grupės RSA, kuriai priklauso ir „Lietuvos draudimas“, atstovus – kompaniją BALTA, prašydami apdrausti renginį ir jo dalyvius. Čempionato rengėjai norėjo apsidrausti nuo trijų „pasaulio pabaigos“ atvejų – rašytojo H. P. Lavkrafto aprašytos mistinės būtybės Ktulo pabudimo sukelto potvynio Baltijos jūroje, galimo festivalio dalyvių pagrobimo į ateivių laivą bei antimagnetinės audros, kuri sutrikdytų erdvės ir laiko vientisumą bei įsiurbtų festivalio svečius į paralelinius pasaulius. Deja, draudimo kompanija negalėjo suteikti pageidaujamų paslaugų šiems klientams.

„Tai pirmas toks atvejis mūsų draudimo bendrovės istorijoje, nors neįprastų prašymų esame sulaukę ir anksčiau. Kiekvienu atveju, stengiamės paaiškinti klientams, kaip veikia draudimas ir kaip nustatoma galima žala. Minėtu atveju nurodėme, kad mūsų ekspertams būtų labai sunku nustatyti konkrečią žalą, kurią galėtų sukelti toks įvykis, kaip pasaulio pabaiga“, – sakė Christianas Pudansas, BALTA klientų aptarnavimo vadovas.

Viena Rusijos draudimo kompanija, besiruošdama lemtingai Apokalipsės dienai, išties nusprendė pasinaudoti proga ir reklamos tikslais pasiūlė nemokamą draudimą nuo pasaulio pabaigos visiems, užsiregistravusiems specialioje „Facebook“ grupėje. Tačiau dauguma kitų draudikų nuo pageidaujančių draustis nuo artėjančios pasaulio pabaigos gynėsi, nurodydami, kad nėra aišku, kas po pasaulio pabaigos realiai atsiims žalos atlyginimą ir ar tada dar galios piniginiai vienetai.

„Lietuvos draudimo“ Žalų centro vadovas Gintaras Dambrauskas pastebi, kad artėjant įsivaizduojamai pasaulio pabaigai, bendrovė taip pat sulaukia neįprastos informacijos iš klientų. „Pavyzdžiui, vienas vairuotojas aiškino, kad viršijo greitį, nes... labai skubėjo į bažnyčią ir norėjo tapti šventas. Pastebime, kad artėjant numatomai Apokalipsės datai dažnai sunku sužinoti ir svarbius apsidraudusių duomenis, tokius kaip asmens kodas – vyrai ima tvirtinti jo „neturintys“, o damos priekaištauja, kad tokio dalyko moters niekas neklausia“, – pasakojo G. Dambrauskas.

Anot „Lietuvos draudimo“ ekspertų, pastaruoju metu daugėja ir neįprastų klientų lūkesčių. Pavyzdžiui, „Lietuvos draudimo“ žalų centrą dažnai pasiekia avariją sukėlusių vairuotojų prašymai atlyginti žalą, nors įvykio kaltininkai buvo apsidraudę tik privalomuoju, o ne kasko draudimu. Kai kurie tokie vairuotojai netgi prašo draudimo išmokas atsiųsti... paštu.

Baltijos šalių draudikai susiduria ir su kitais netikėtais klientų pageidavimais draudžiantis. Vienas šunų kinkinio savininkas, besiruošdamas dalyvauti žiemos varžybose, Latvijos draudikų BALTA paprašė apdrausti savo vedlio šuns civilinę atsakomybę. Šeimininkas pageidavo, kad dėl šuns kaltės įvykus incidentui, jo savininkas nebūtų tiesiogiai atsakingas už pasekmes. Draudikai jautriai sureagavo į prašymą ir šuns vardu išdavė draudimo sertifikatą.

Apdrausti savo klientus nuo keisčiausių rizikų sutinka Amerikos draudimo bendrovės: šioje šalyje vienas žinomas šou verslo atstovas įsigudrino milijonine suma apdrausti savo krūtinės plaukus. Amerikoje nesunkiai galima apsidrausti ir nuo... humoro jausmo praradimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos