Draudikai: šuo gali sugadinti lubas, greitpuodis – sienas, o aukštakulniai – BMW kapotą

Ne visuomet reikia laukti pilnaties, kad gyventojai praneštų apie juos ištikusias netradicines bėdas ar kuriozines situacijas: ant prabangaus BMW kapoto aukštakulniais vaikščiojanti mergina, neprižiūrimo šuns sugadintos lubos ar iš sprogusio greitpuodžio ant sienų ištiškę riebalai. Tai tik kelios įdomesnės istorijos, su kuriomis kasdien susiduria ne gyvybės draudimo bendrovės BTA specialistai.
Moteris kalba telefonu
Moteris kalba telefonu / 123rf.com nuotr.

„Mūsų darbuotojai pasirengę padėti visiems mūsų klientams. Dažnai sprendžiame buitiškas, kartais keblesnes, retkarčiais – skaudžias situacijas. Tačiau pasitaiko netradicinių, netgi kurioziškų, atvejų. Pavyzdžiui, neseniai prabangaus BMW vairuotojas nukentėjo nuo merginos, kuri sukirtusi rankomis su draugais užsiropštė ant minėto automobilio. Panelės avantiūra baigėsi liūdnai, nes kulniukais automobiliui padaryta žala siekė kelis šimtus eurų. Teko išgirsti ir gyventojų skundą dėl ant namo įsikūrusių gandrų, kurie apdergė visą stogą. Deja, gamtosaugininkai padėti negalėjo, nes paukščiai ant pastato nutūpė perėjimo metu. Dažniausiai gyventojai praneša apie sugadintą turtą, o nuostoliai vidutiniškai siekia 300 eurų“, – pasakoja Ana Šurpickaja, ne gyvybės draudimo bendrovės BTA skambučių centro vadovė.

Gyventojus ištinka neeilinės bėdos

Pasak BTA specialistės, vienas neįprastas įvykis nutiko Italijoje, kai neblaivus jaunuolis paslydo ant grindinio ir buvo nugabentas į ligoninę, iš kurios greitai pabėgo, tad draudimo išmokos negavo.

Kitas asmuo BTA į skambučių centrą taip pat kreipėsi su netradiciniu prašymu: „Labas vakaras, aš važiavau žvejoti. Aš apdaužiau mišką ir noriu registruoti įvykį kaip nukentėjęs.”

Vargo pridaro greitpuodis arba šuo

BTA darbuotojams teko nagrinėti įvykį, kuomet gyventojas pranešė, kad jo lubas apgadino neprižiūrimas kaimynų šuo, mat pro jas prasiskverbė jo šlapimas. Kito kliento namų sienas apgadino sprogęs greitpuodis, kuriame buvę riebalai ištiško po visą virtuvę.

Žalos pridaro ir naminiai, ir laukiniai gyvūnai

Užsienio bendrovės taip pat fiksuoja ne vieną keistą įvykį. Britų naujienų portalas Dailymail.com mini istoriją, kuomet 62 metų vyras draudimo bendrovei pranešė, kad vėjas jam nuo veido nupūtė akinius, o šie atsitrenkė į pravažiuojančią mašiną.

Kita 86 metų moteris draudimo bendrovei pranešė, kad garaže įstrigusi voverė išdaužė langą ir pabėgo, taip pridarydama nemenkų nuostolių. 73 metų vyriškis draudimo bendrovei pareiškė, kad sraigės suėdė brangų kilimą, o kitas vyras teigė, kad jo sofą sugadino iš virtuvės aliejaus butelį pavogęs ir ant audinio jį išpylęs šuniukas. 

Per pilnatį – dešimtadaliu daugiau neįprastų skambučių

BTA specialistai pastebi, kad neįprastų atvejų, kaip niekad daug užfiksuojama per pilnatį. Šiuo periodu draudikai sulaukia iki 10 procentų daugiau skambučių, kuriais žmonės praneša apie neeilinius nutikimus.

Pasak A. Šurpickajos, per pilnatį skambučių centro darbuotojams teko išklausyti tiesiog išsipasakoti norinčių žmonių. Kartą vieną darbuotoją net bandyta supiršti su pašnekovės sūnumi, nors ir rečiau, tačiau tenka išgirsti ir piktesnį žodį.

Kartą vieną darbuotoją net bandyta supiršti su pašnekovės sūnumi, nors ir rečiau, tačiau tenka išgirsti ir piktesnį žodį.

Statistiškai, su įvairesniais ir netradiciniais klausimais į BTA darbuotojus dažniau kreipiasi moterys, vyresnio amžiaus gyventojai taip pat linkę pagalbos prašyti ištikus neeilinėms situacijoms. Į kiekvieną skambutį draudikai reaguoja labai rimtai ir visuomet stengiasi padėti.

Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA klientų aptarnavimo tinklas – vienas plačiausių Lietuvoje. Šiuo metu veikia 107 bendrovės atstovybės, klientais kasdien rūpinasi daugiau nei 400 darbuotojų. 2014 m. bendrovė užregistravo 39 tūkst. naujų įvykių ir išmokėjo apie 27 mln. eurų draudimo išmokų. Pernai ne gyvybės draudimo bendrovė vidutiniškai per vieną mėnesį išmokėjo virš 2 mln. eurų, per vieną darbo dieną išmokėjo vidutiniškai po 100 tūkst. eurų arba per vieną darbo minutę vidutiniškai išmokėjo po 200 eurų draudžiamųjų įvykių žaloms padengti. Šiais metais bendrovė pradėjo teikti naują paslaugą turto draudimo klientams – pagalbą namuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis