Finaliniuose „Kanų liūtų“ apdovanojimuose aukščiausius įvertinimus susišlavė „Volvo“ sunkvežimių reklama ir „Harvey Nichols“ kalėdinė kampanija

61-asis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai“ šeštadienį finišavo su finaline apdovanojimų ceremonija, kurioje paaiškėjo, kam atiteko apdovanojimai už šių metų geriausius reklamos ir rinkodaros spendimus.
„Volvo trucks“ su Jeanu Claude'u Van Damme'u reklama
„Volvo trucks“ su Jeanu Claude'u Van Damme'u reklama / „Volvo trucks“ nuotr.

Reklaminių filmų kategorijoje, kurio rungėsi net 2 838 darbai iš viso pasaulio bronzinius apdovanojimus  pasidalijo 61 darbas, sidabrinius 29-i, o auksas atiteko 13-ai. Šioje kategorijoje žiuri išskyrė du „Grand Prix“ vertus darbus.

Kompanija „Adam&EveDDB“ iš Londono apdovanojimą  gavo už reklamą „Sorry I Spent it on Myself“ („Atsiprašau, aš viską išleidau sau“), sukurtą prabangiam „Harvey Nichols“ prekybos centrui.

VIDEO: A Harvey Nichols Christmas 2013 -- Sorry, I Spent It On Myself

Antrasis „Gand Prix“ filmų kategorijoje atiteko Švedijos kūrybinei agentūrai „Forsman&Bodenfors Gothenburg“ už garsiąją „Volvo“ sunkvežimių reklamą su Jeanu Claude'u Van Damme'u. Šios idėjos kūrėjai antrą kartą į sceną lipo atsiimti prizo ir už tai, kad tapo geriausia nepriklausoma kūrybos agentūra.

VIDEO: „Volvo trucks“ reklama

Reklaminių filmų meistrystės kategorijoje apdovanojimai skiriami už estetiką ir kokybę reklaminių filmų gamybos ir realizavimo procese. Žiuri čia išskyrė 16 darbų, kuriuos apdovanojo auksiniais „Kanų liūtų“ prizais, 22-iems atiteko sidabriniai „Kanų liūtai“, o bronza iškeliavo 28 darbams. Deja, žiuri nesugebėjo išrinkti „Grand Prix“ nugalėtojo, tai buvo per sudėtinga užduotis, nes buvo sulaukta tiek daug kokybiškų ir aukščiausio įvertinimo vertų darbų. Todėl buvo priimtas sprendimas šiemet neatiduoti „Grand Prix“ ir taip nenuvertinti kitų stiprių darbų.

Viena iš auksu apdovanotų reklamų meistrystės kategorijoje:

VIDEO: 2014 Super Bowl XLVIII Ad | "Ian Up For Whatever" Full Film | Bud Light

Inovacijos kategorijoje „Grand Prix“ apdovanojimas iškeliavo į Rusiją už interaktyvų ir įtraukiantį sprendimą –  „Megafaces“ paviljoną – įgyvendintą šių metų Sočio žiemos olimpiadoje.

VIDEO: MegaFaces: Kinetic Facade Shows Giant 3D 'Selfies'

„Grand Prix“ Titano ir integracijos kategorijoje apdovanojimai skiriami už proveržio idėjas, naujas kryptis bei puikią integraciją skirtingose platformose. Šiemet šis prizas atiteko už novatorišką  Tokijuje pristatytą darbą „Sound of Honda / Ayrton Senna 1989“.

VIDEO: Sound of Honda - Ayrton Senna 1989 -

Titano ir integracijos kategorijoje antrasis „Grand Prix“ iškeliavo reklamos „Sorry I Spent it on Myself“ („Atsiprašau, aš viską išleidau sau“) kūrėjams, kurie tą vakarą pelnė jau antrą tokį aukštą įvertinimą.

Gerovės kategorijoje „Grand Prix“ buvo įteiktas Olandijos kūrėjams, kurių darbas davė įspūdintų rezultatų ir apnuogino kraupią tiesą visame pasaulyje – virtuali mergaitė Sweetie padėjo susekti tūkstantį internetinių pedofilų.

VIDEO: Meet Sweetie the Virtual Little Girl Who Has Identified 1,000 Pedophiles Around the World

Ypatingu prizu „Šv. Marko liūtu“ už svarų indėlį į reklamos ir komunikacijos pasaulį apdovanojimų ceremonijoje buvo pagerbtas garsus režisierius Joe Pytka, kuris prisidėjo prie  Madonos ar Michale‘o Jacksono vaizdo klipų kūrimo bei daugybės kitų sėkmingų projektų ir reklaminių kampanijų.

VIDEO: Cannes Lions TV Meets: Joe Pytka

Į „Kanų liūtų“ sceną žengė ir grupės U2 atlikėjas Bono. Pirmą kartą festivalio istorijoje buvo skirtas „Kanų Liūtaširdžio“ apdovanojimas, kurį žinomas atlikėjas pelnė už jo iniciatyva pradėtą projektą (RED), kuris suvedė draugėn žinomus prekės ženklus, aktyvistus ir filantropus, surinko per 250 mln. JAV dolerių kovai su AIDS Afrikoje.

VIDEO: U2News - Bono (RED) conversation - Cannes Lions Highlights

„Kanų Liūtaširdžio“ apdovanojimai skiriami žmonėms arba organizacijoms, kurie inovatyviai pasinaudoję komercinių prekės ženklų potencialu daro teigiamą poveikį pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų