Į finalą patekusios 5 geriausios komandos iš Slovėnijos, Rusijos, Baltarusijos ir Lietuvos susirungė dėl solidaus prizo – 1500 eurų vertės čekio bei „Turkish Airlines“ įsteigtų lėktuvo bilietų į pasirinktą šalį. Sėkmingiausiai finalines užduotis išsprendė ir pirmą kartą konkurso istorijoje nugalėtojais tapo lietuvių komanda WinWob, atstovavusi ISM Vadybos ir ekonomikos universitetą. Šią komandą sudarė: Ignas Sutkevičius, Andra Bagdonaitė, Jonas Stimburys ir Greta Šadauskytė.
„Socialinis verslas yra itin svarbus. Labai džiaugiuosi, jog yra vis daugiau žmonių, kurie skiria savo laiką dirbti visuomenės labui“,- kalbėjo „Turkish Airlines“ generalinis direktorius Lietuvoje Serkan Binyar.
Konkurso paskutinį etapą sudarė dvi užduotys – „Civitta“ verslo simuliacija ir reali verslo situacija, parašyta Ugandoje įsikūrusiam „Bibi Enterprise“ šeimos verslui. „Civitta“ metė iššūkį komandoms: per minimalų laiko tarpą jos turėjo ne tik paruošti išsamų verslo pasiūlymą, jį apsiginti prieš kompetetingą „Civitta“ konsultantų valdybą, bet ir greitai reaguoti į valdybos pastabas.
Tuo tarpu antrajai finalinei užduočiai išspręsti komandos turėjo tik vieną naktį. Įdomu ir tai, kad medžiaga šiai užduočiai buvo surinkta ir ruošta Afrikoje. Projekto vadovas Arnas Petravičius kartu su projekto įkūrėju Tomu Montvilu vyko specialiam vizitui į Ugandą, kurio metu stengėsi geriau pažinti tenykštės jaunos, tačiau motyvuotos verslininkės Carol puoselėjamą šeimos verslą. Nakvynės namai, ūkis, malūnas, baras, net parduotuvė – Carol nestokojo kūrybiškumo ir motyvacijos plėtodama savo šeimos verslą, tačiau jai žūtbūt reikia pagalbos suvaldyti verslo kryptis ir pergalvoti tolimesnę verslo strategiją. Būtent ši užduotis atiteko į finalą patekusioms komandoms, kurios per vieną naktį turėjo ne tik įsigilinti į Carol verslo situaciją ir problemas, bet ir paruošti sprendimą, kurį ryte pristatė konkurso komisijai.
Garbingą komisiją sudarė net vienuolika narių, tarp jų „Turkish Airlines“ generalinis direktorius Lietuvoje Serkan Binyar, verslininkas Vladas Lašas, nepriklausomas socialinio verslo konsultantas Phil Tulba, ISM Executive School Strateginio valdymo modulio vadovas Benas Adomavičius, LiMA valdybos pirmininkas Simonas Bartkus, socialinio verslo atstovas Mindaugas Danys, „Adform“ produkto savininkas Vytautas Jakštys, „Investuotojų forumo“ komunikacijos ir strateginių projektų plėtros vadovė Andželika Rusteikienė, „Adrenaline Alley“ skate parko įkūrėja ir plėtros vadovė Mandy Young, socialinio verslumo instituto „Successful Entrepreneur“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Tomaž Stritar bei „Creative Shock“ konkurso idėjos pradininkas Tomas Montvilas.
„Džiugu, jog šis projektas supažindina studentus su socialinio verslo modeliu bei idėja. Gavusios verslo situaciją komandos yra priverstos pagalvoti ne tik apie problemas, su kuriuo verslas susiduria, bet ir apie socialinio verslo aspektą. Tikiuosi, jog kiekvienas šio konkurso dalyvis pasiims kažkokią patirtį sau ir panaudos ją ateityje“,- kalbėjo jau trečius metus prie „Creative Shock“ projekto prisidedantis nepriklausomas socialinio verslo konsultantas Phil Tulba.
Finalinio savaitgalio metu socialinio verslo idėja buvo skleidžiama ne tik tarp dalyvių – į organizuojamą tarptautinę socialinio verslo konferenciją susirinko kone 250 žmonių, kurie domisi socialinio verslo idėjomis bei iniciatyvomis. Šių metų konferencijos pranešėjais tapo socialiniams verslams ir iniciatyvoms pagalbą suteikiančios įstaigos „Geri Norai“ partnerė Andželika Rusteikienė, socialinį verslą skatinančiai organizacijai „Ogunte“ Didžiojoje Britanijoje vadovaujanti Servane Mouazan, vieno didžiausių Europoje vidaus skate parko „Adrenaline Alley“ įkūrėja britė Mandy Young bei didžiausio socialinio verslo inkubatoriaus „Successful Entrepreneur“ įkūrėjas slovėnas Tomaž Stritar. Pranešėjai dalinosi savo patirtimi bei idėjomis, kaip plėtoti socialinį verslą bei prisidėti prie visuomenės gerovės.
Finalinis savaitgalis - skirtas ne tik susitelkti į finalines užduotis. Konkurso dalyviai turėjo galimybę sudalyvauti „Adform“ kūrybinėse dirbtuvėse bei vyko į salotų barą „Mano Guru“, kuris veikia pagal socialinį modelį. Taip pat vykdytos orientacinės varžybos, kurio metu komandos geriau pažino Vilniaus miestą, kelionė į Trakus, socializavimosi vakarai – gyvos muzikos vakaras bei kontaktų popietė, kurios metu konkurso dalyviai, partneriai bei organizatoriai dalinosi savo idėjomis, patirtimi bei užmezgė ryšius.