Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Geronomika. Pirmieji bandymai atidaryti pinigų pilnus seifus

Prieš mėnesį startavęs „Kalnapilio“ vasaros žaidimas, kuriame siūloma laimėti 100 000 litų, susilaukė didelio dėmesio. Alaus darykla skaičiuoja išaugusius pardavimus, o lauko reklamos nuomotojai nuostolius.
„Kalnapilio“ žaidimas sugundė ir ilgapirščius.
„Kalnapilio“ žaidimas sugundė ir ilgapirščius.

Pranešime spaudai teigiama, akd akcijos lauko stendai, vaizduojantys pinigų prikrautus seifus, susilaukė ne tik praeivių, bet ir ilgapirščių susidomėjimo. Kai kuriuos seifus reikia taisyti vos ne kas savaitę: vieni bando iš vidaus paimti pinigus, kiti tiesiog stengiasi nulupti seifo atidarymo mechanizmą vaizduojantį gigantišką „Kalnapilio“ alaus butelio kamštelį.

Keliuose interneto forumuose jau pasirodė ir siūlymų įsigyti tokius kamštelius – manoma, kad jie tikrai atras savo vietą žmonių, renkančių su alumi susijusią atributiką, kolekcijose.

Alaus daryklos atstovai sako, kad panašių incidentų buvo tikėtasi, tačiau nustebino jų mastas. Kol kas nei vienas seifas atidarytas nebuvo, tačiau žinant tautiečių išradingumą, galima numanyti, kad tai – tik laiko klausimas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų