Griebkite fotoaparatą ir plačiai atmerkite akis: Startuoja WE LOVE LITHUANIA 2016

Trečiadienį startuoja jau antrus metus organizuojamas „We love Lithuania“ nuotraukų čempionatas. Projektas, prieš penkerius metus pradėjęs veikti, kaip socialinė platforma pristatanti Lietuvą realiu laiku, šiandien yra vienas stabiliausiai augančių prekių ženklų Lietuvoje ir jau antrus metus organizuoja nuotraukų čempionatą, kuriame kiekvienas norintis ir gebantis fotografuoti gali dalintis gražiausiais mūsų šalies kadrais.
 Vilniaus gynybinė bastėja
Vilniaus gynybinė bastėja / Pauliaus Mielinio nuotr.

Pagrindinis tikslas – sužadinti meilę Lietuvai

„Bene pagrindinis projekto siekis yra pristatyti Lietuvą užsieniečiams ir priminti mūsų tautiečiams, kokia graži yra ši šalis. Aš tikiu, jog, kaip ir man, kitiems pamačius vieną ar kitą projekto dalyvių nuotrauką tikrai suspaudžia širdį ir pabunda meilė Lietuvai. Būtent tai ir yra pagrindinė motyvacija, skatinanti tęsti šį projektą“, – šypsosi projekto autorius Simonas Rudaminas.

S.Rudaminas yra įsitikinęs, kad Lietuvos garsinimas per vaizdą yra kur kas efektyvesnė priemonė nei tik skambios frazės apie šalį. Projekto autorius sulaukia atsiliepimų, kad kai kurie užsieniečiai Lietuvą aplankyti susigundė būtent pamatę projekto nuotraukas ir tiki, kad „We love Lithuania“ prisidėjo prie vietinio turizmo išjudinimo. Mat žmonės, pastebėję, kiek yra gražių ir neatrastų kampelių Lietuvoje, pradėjo aktyviau domėtis savo šalimi.

„Didžioji Lietuvos gyventojų dalis vienaip ar kitaip jau pamatė „We love Lithuania“ reiškinį. Tad galima teigti, kad nuotraukos priartino Lietuvą prie kiekvieno iš mūsų ir paskatino į ją pasižiūrėti kitu žvilgsniu, kitaip sakant – atrasti iš naujo. Tad drįstu teigti, kad mes savo šalį mylėti skatiname per vaizdą“, – įsitikinęs S.Rudaminas.

5 etapai: nuo architektūros iki gastronominių kelionių

Nuotraukų čempionatas, taip pat kaip ir pernai, susideda iš penkių skirtingų etapų, kurių metu gvildenamos skirtingos temos. Pernai etapais buvo siekiama pagauti ir perduoti tam tikrą pojūtį, o šiemet, anot projekto autoriaus, stengiamasi paliesti socialinį aspektą, gvildenant tam tikras temas.

„2016 metai yra skirti Lietuvos miestams ir miesteliams, tad I-ajame šių metų čempionato etape, kuris taip ir vadinasi, bus atiduota duoklė šiai temai. II-uoju etapu dalyviai bus skatinami pakelti akis į viršų ir užfiksuoti miestų architektūrinius stebuklus – atrasti drakonus, liūtus ir kitas mistines būtybes, saugančias mūsų miestų pastatus. III-ame etape bus stengiamasi prikelti nepelnytai pamirštus ir apleistus Lietuvos kampelius, atkreipti į juos dėmesį ir ilgainiui galbūt vėl prikelti naujam gyvenimui. IV-asis etapas – gastronominė kelionė per Lietuvą. Mūsų virtuvė yra spalvinga ir kartais nustebinanti netikėtais deriniais, tad skatinsime atrasti Lietuviškus skonius iš naujo. Na ir paskutinysis etapas skatins dalyvius atsakyti į klausimą „Kas tau yra Lietuva?“ ir kiekvienam savaip parodyti, kas suvirpina jo širdį“, – vardija S.Rudaminas.

Dalyvauti gali visi

Visi norintys fotografuoti kviečiami atlikti atitinkamą užduotį ir savo nuotrauką įkelti į oficialią „We love Lithuania“ svetainę. Kiekvieno etapo pabaigoje vyks atviras balsavimas už čempionato komisijos atrinktus geriausius kadrus (TOP 50). Tokiu būdu kiekviename etape bus išrinkti TOP 3 kadrai, kurie keliaus į čempionato finalą, o jų autoriai varžysis dėl geriausio Lietuvos nuotraukų čempionato fotografo vardo.

Čempionatą vainikuos 2017 metų sausį aktyvaus laisvalaikio ir turizmo parodos ADVENTUR metu vyksiantis finalas Lietuvos parodų ir konferencijų centre LITEXPO, kur bus apdovanoti visų etapų geriausieji bei paskelbtas čempionato nugalėtojas. Parodoje taip pat bus eksponuojamos geriausios čempionato nuotraukos.

Projekto partneriai: didžiausia fotografavimo paslaugų agentūra Lietuvoje – „Copictures“ ir ryšių su visuomene agentūra „Nova media“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis