Interneto hitas: norvegų filme pašiepiama tai, kaip žmonės „Facebook“ pasakoja apie nelaimes

Norvegijos kino kūrėjų „Higton Bros“ sukurtas trumpametražis filmas apie tai, kaip socialiniame tinkle „Facebook“ žmonės pasakoja apie savo asmenines tragedijas, tapo „YouTube“ hitu, praneša „The Local“.
Kadras iš filmo
Kadras iš filmo / Nuotr. iš „YouTube“

Gegužės mėnesį šis trumpametražis filmas buvo parodytas Kanų kino festivalyje, tačiau tikrojo pripažinimo sulaukė tik dabar.

Šiame filme pasakojama apie nesėkmes patiriančio nuo „Facebook“ priklausomo vyro gyvenimo istorija – jis stengiasi socialiniame tinkle kiekvieną savo nesėkmę parodyti kaip laimėjimą ir jo realusis ir virtualusis gyvenimas pamažu nukrypsta skirtingomis kryptimis. 

Filmo režisierius Shaunas Gigtonas pasakojo, kad filmo idėja jam kilo su broliu, kuomet vieną dieną jie peržiūrėjo džiaugsmingus savo draugų pranešimus socialiniame tinkle ir galvojo – negali būti, kad visi tokie laimingi, kokiais bando save parodyti „Facebook“.

Filmas „What's on your mind“ peržiūrėtas jau daugiau kaip 5 milijonus kartų, daugelis žmonių teigia, kad filme atspindėta liūdna teisybė. 

Patys filmo kūrėjai socialinio tinklo dėl tokio žmonių veidmainiškumo nekaltina, jie sako, kad viskuo kalti patys žmonės, siekiantys bet kokia kaina pelnyti kitų pripažinimą – internete tai padaryti žymiai lengviau. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų